با حضور در نمایشگاه خودرو پاریس آغاز می‌شود؛

خیز بلند اسکای‌ول برای حضور در بازار های اروپایی

اسکای‌ول تصمیم دارد با حضور در نمایشگاه خودرو پاریس و رونمایی از دو محصول کاملا جدید، عزم جدی خود برای حضور در بازارهای اروپایی را نشان دهد.

یکشنبه - ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۱
خودرو برقی اسکای‌ول ET5 شرکت نبکا - خیز بلند اسکای‌ول برای بازارهای اروپایی با حضور در نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۲۴

خودروساز چینی اسکای‌ول که در برخی بازارها با نام اسکای‌ورث نیز حضور دارد، خیز بلندی برای ورود به بازارهای اروپای برداشته و در راستای همین استراتژی جدید، قرار است حضور پررنگی در نمایشگاه بین‌المللی خودرو پاریس داشته باشد.

در این رویداد بزرگ صنعت خودرو دنیا که قرار است ۱۵ تا ۲۰ اکتبر (۲۴ الی ۲۹ مهر) در پایتخت فرانسه برگزار شود، اسکای‌ول / اسکای‌ورث از تولیدات جدیدی برای اولین بار رونمایی خواهد کرد که در راستای استراتژی این شرکت جهت دستیابی آلایندگی و تاثیر زیست محیطی صفر توسعه یافته‌اند.

کابین خودرو برقی اسکای ول

اسکای‌ول / اسکای‌ورث در کنار هدف‌گذاری برای حضور گسترده در بازارهای اروپایی، که به تازگی با ورود به بازار فرانسه، وارد فاز جدیدی شده، به آسیا و اقیانوسیه، خاور میانه و آمریکای لاتین نیز نگاه ویژه دارد و تصمیم دارد حضور خود در این بازارها را طی سال‌های آتی، به شکل چشمگیری افزایش دهد.

این خودروسازی، زیرمجموعه Kaiwo New Energy Automobile Group است، یعنی همان هلدینگی که Nanjing Golden Dragon Bus را به عنوان یکی از سه سازنده بزرگ اتوبوس‌های برقی در چین، تحت مالکیت خود دارد.

خودرو برقی جدید اسکای‌ول اسکای‌هوم - خیز بلند اسکای‌ول برای بازارهای اروپایی با حضور در نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۲۴

در کشورمان نیز با همکاری صنایع خودروسازی کرمان و مپنا، شرکت نوپایی بنام شرکت خودرو برقی ماهان نوین نبکا جهت مونتاژ و عرضه محصولات اسکای‌ول / اسکای‌ورث تاسیس شده. نبکا سال گذشته مونتاژ اسکای‌ول ET5 را به عنوان اولین خودرو تمام-الکتریکی مونتاژ داخل در کرمان آغاز کرد و تصمیم دارد به‌زودی مدل پلاگین-هایبرید این خودرو را نیز به بازار عرضه کند.

سال گذشته میلادی، مجموع فروش ماهانه این خودروساز چینی برای شش ماه پیاپی، بیشتر از ۳ هزار دستگاه اعلام شده و انتظار می‌رود با گسترش بازارهای صادراتی، این عدد نیز رُشد چشمگیری داشته باشد.

خودرو پلاگین-هایبرید اسکای‌ول HTi شرکت نبکا - خیز بلند اسکای‌ول برای بازارهای اروپایی با حضور در نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۲۴
5 از 2 رای

نظر شما چیست؟