چینی جذابی که اتاق لکسوس NX را دارد؛

مشخصات و ویژگی‌های GAC Emkoo وارداتی راساموتور خاورمیانه

کراس‌اوور کامپکت GAC Emkoo که در مرحله جدید فروش خودروهای وارداتی توسط راساموتور خاورمیانه عرضه شده، گزینه‌ای است وسوسه‌انگیز برای خرید.

جمعه - ۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۱
چینی جذابی که اتاق لکسوس NX را دارد؛ مشخصات و ویژگی‌های GAC Emkoo وارداتی راساموتور خاورمیانه

در مرحله جدید عرضه خودروهای وارداتی که از روز سه‌شنبه ۱۹ تیر ماه برای متقاضیان، فعال شده، یکی از خودروهای جذاب، GAC Emkoo است؛ محصول وارداتی راساموتور خاورمیانه که از تولیدات یکی از خودروسازان مطرح و شناخته‌شده چینی بوده، در کنار یک ظاهر جذاب و طراحی بسیار مدرن، از سطح بالایی از امکانات ایمنی و رفاهی بهره می‌برد.

کوتاه از GAC و خودرو Emkoo

بد نیست بدانید GAC از شرکای اصلی تویوتا در چین به حساب می‌آید و بخشی از مونتاژ خودروهای تویوتا در چین، بر عهده شرکت سرمایه‌گذاری مشترک GAC-Toyota بوده. GAC طی سال‌های گذشته از بابت این شراکت، در توسعه محصولات GAC Trumpchi نیز سود برده و تولیدات متعددی با اتاق و یا پیشرانه تویوتا عرضه کرده.

چینی جذابی که اتاق لکسوس NX را دارد؛ مشخصات و ویژگی‌های GAC Emkoo وارداتی راساموتور خاورمیانه

برای مثال، در همین کراس‌اوور کامپکت GAC Emkoo که اولین بار، اواسط ۱۴۰۱ در چین عرضه شد، تناسبات و فرم کلی اتاق، بسیار شبیه به نسل اول لکسوس NX است و حتی در مدل هایبرید Emkoo از پیشرانه هایبرید تویوتا بهره گرفته شده.

البته نمونه‌ای که بصورت وارداتی توسط راساموتور خاورمیانه در ایران عرضه می‌شود، مدل هایبرید GAC Emkoo نبوده و از همان موتور ۱.۵ لیتری توربو کاملا آشنا برای ما ایرانی‌ها بهره می‌برد.

این موتور ۴ سیلندر با ۱۷۷ اسب‌بخار قدرت و ۲۷۷ نیوتن‌متر گشتاور، به گیربکس ۷ سرعته اتومات دو کلاچ متصل است و طبق کاتالوگ، صفر تا صد زیر ۷ ثانیه و توان دستیابی به حداکثر سرعت ۱۹۰ کیلومتر در ساعت به GAC Emkoo وارداتی راساموتور خاورمیانه می‌دهد. متوسط مصرف سوخت Emkoo با این پیشرانه نیز صدی ۷.۳ لیتر اعلام شده.

چینی جذابی که اتاق لکسوس NX را دارد؛ مشخصات و ویژگی‌های GAC Emkoo وارداتی راساموتور خاورمیانه

امکانات امکو وارداتی راساموتور

با ورود به کابین GAC Emkoo، فضایی با طراحی مدرن را پیش روی خود می‌بینید که همسو با این رویکر متمایز در طراحی، لیست بلندبالایی از امکانات ایمنی و رفاهی را نیز ارائه می‌دهد.

البته طبیعی است که آنچه بیشتر از هر چیز در این محیط، جلب‌نظر می‌کند، نمایشگر ۱۰.۱ اینچی تبلت‌مانند است که روی یک عنصر استوانه‌ای شکل در مرکز داشبورد قرار گرفته و در کنار آن هم یک نمایشگر باریک و کشیده را به جای پشت‌آمپر های مرسوم می‌بینیم.

در کنار اینها، GAC Emkoo وارداتی راساموتور خاورمیانه از امکاناتی نظیر ورود و استارت بدون کلید، سقف شیشه‌ای پانورامیک، صندلی‌های برقی جلو (۶ جهته برای راننده و ۴ جهته برای سرنشین)، تهویه اتوماتیک، ورود و استارت بدون کلید، سیستم صوتی با ۶ بلندگو، دستگیره‌های خارجی مخفی‌‎شونده درب‌ها، آینه‌های تاشو برقی دارای گرمکن، پوشش چرم فضای داخلی و بازشو برقی درب صندوق بار در بخش رفاهی بهره می‌برد.

چینی جذابی که اتاق لکسوس NX را دارد؛ مشخصات و ویژگی‌های GAC Emkoo وارداتی راساموتور خاورمیانه

کروزکنترل تطبیقی، دید ۳۶۰ درجه، سنسور نور و باران، ایربگ‌های جلو، جانبی جلو و پرده‌ای، کمک شروع حرکت در شیب و کنترل حرکت در شیب، رادار کمکی راننده در ترافیک، ترمز پارک برقی، TPMS، کنترل پایداری الکترونیک و رادار حرکت بین خطوط نیز تنها بخشی از امکاناتی است که GAC Emkoo وارداتی راساموتور خاورمیانه در بخش ایمنی به آنها مجهز است.

قیمت و شرایط فروش GAC Emkoo

با این مشخصات و ویژگی‌ها، جی‌ای‌سی امکو در تازه‌ترین مرحله فروش خودروهای وارداتی با قیمت قطعی ۱ میلیارد و ۸۲۲ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان در مبادی ورودی به کشور قیمت‌گذاری شده. البته این قیمت، نهایی نبوده و هزینه‌های قانونی عرضه خودرو نظیر شماره‌گذاری، مالیات، بیمه، اسقاط و حمل خودرو نیز در زمان تحویل به مشتری به آن اضافه خواهد شد.

GAC Trumpchi Emkoo SUV From China

گفتنی است در اردیبهشت ماه و با افزایش هزینه های قانونی سال ۱۴۰۳، قیمت نهایی جدید GAC Emkoo برای مصرف‌کننده، حدود ۲ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان اعلام شده بود.

چنانچه قصد خرید GAC Emkoo را دارید، تا پایان روز یکشنبه ۲۴ تیر فرصت این را خواهید داشت محصول وارداتی راساموتور خاورمیانه را به عنوان یکی از ۵ اولویت خرید از تازه‌ترین مرحله عرضه خودروهای وارداتی، انتخاب کنید.

GAC Trumpchi Emkoo SUV From China

البته اگر از پیش‌ثبت‌نام کنندگان خودرو وارداتی در اسفند ۱۴۰۱ نیستید، و یا تا به این لحظه، با بلوکه کردن ۵۰۰ میلیون تومان در حساب وکالتی نسبت به پیش‌ثبت‌نام خودروی وارداتی اقدام نکرده‌اید، تنها تا پایان وقت اداری شنبه ۲۳ تیر فرصت این را دارید تا با بلوکه کردن ۵۰۰ میلیون تومان در یک حساب وکالتی نزد بانک‌های منتخب، تمایل به خرید خودرو وارداتی را ابراز کنید. در غیر این صورت قادر به خرید نخواهید بود.

GAC Trumpchi Emkoo SUV From China
5 از 2 رای

نظر شما چیست؟