ویژه متقاضیان خرید خودرو از سامانه یکپارچه وارداتی‌ها؛

شرایط فروش هاول H6 وارداتی گروه بهمن

شرایط فروش هاوال H6 هایبرید، ویژه متقاضیان دارای اولویت خرید این خودرو از سامانه یکپارچه های عرضه خودروهای وارداتی، اعلام شد.

پنجشنبه - ۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸
شرایط فروش هاول H6 وارداتی گروه بهمن

شرایط فروش هاوال H6 وارداتی گروه بهمن، ویژه آن دسته از متقاضیانی که در مرحله اخیر عرضه خودروهای وارداتی این SUV هایبرید را به عنوان اولویت خرید خود انتخاب کرده‌اند، اعلام شد. طبق بخشنامه فروش ابلاغ شده به عاملیت های مجاز، متقاضیانی که اولویت خرید هاول H6 وارداتی را دارند، می‌توانند با واریز وجه ۹۰۰ میلیون تومان به عنوان پیش‌پرداخت، ثبت‌نام خود را نهایی کنند.

شرایط فروش هاوال H6 وارداتی گروه بهمن
قیمت علی‌الحساب۱.۸۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان
پیش‌پرداخت۹۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان
موعد تحویلهفته آخر آبان ۱۴۰۳
جریمه تاخیر۳ درصد ماهیانه
رنگ‌های قابل عرضه: مشکی، خاکستری
تریم داخلی خودروها: مشکی-خاکستری، مشکی-قرمز
زمان ثبت‌نام: ۱۹ الی ۲۹ تیر
ویژه متقاضیان خرید خودرو از سامانه یکپارچه وارداتی‌ها؛ شرایط فروش هاول H6 وارداتی گروه بهمن

برای این دسته از متقاضیان، از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۱۹ تیر تا پایان روز جمعه ۲۹ تیر بخشنامه فروش هاوال H6 وارداتی در بخش بی‌ام کارز سایت فروش محصولات گروه بهمن، فعال خواهد شد تا با واریز پیش‌پرداخت اعلامی که ۵۰ درصد قیمت علی‌الحساب خودرو است، نسبت به ثبت درخواست خرید اقدام نمایند.

گفتنی است عدد ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان که به عنوان قیمت علی‌الحساب Haval H6 HEV اعلام شده، قیمت نهایی محصول نبوده و هزینه های قانونی شامل مالیات، شماره‌گذاری، بیمه، اسقاط، حمل خودرو و … نیز در زمان تحویل، یعنی در هفته آخر آبان ۱۴۰۳ به آن اضافه خواهد شد.

ویژه متقاضیان خرید خودرو از سامانه یکپارچه وارداتی‌ها؛ شرایط فروش هاول H6 وارداتی گروه بهمن

با وجود خواب حداقل چهار ماهه وجه پرداختی مشتری، برای این طرح فروش هاوال H6 وارداتی گروه بهمن، نه سود مشارکت در نظر گرفته شده، و نه سود انصراف. تنها ۳ درصد ماهیانه جریمه تاخیر برای طرح لحاظ شده است.

در این نوبت، خودروهای قابل عرضه به رنگ مشکی و یا خاکستری، با تریم داخلی مشکی-خاکستری و مشکی-قرمز می‌باشند و مدل خودروها، ۲۰۲۴ اعلام شده است. لازم به ذکر است این خودروها با گارانتی ۳ ساله و یا پیمایش ۱۰۰ هزار کیلومتر (هرکدام زودتر فرا برسد) توسط بی‌ام کارز گروه بهمن عرضه می‌شوند.

2024 Haval H6 HEV Hybrid SUV from China

ذکر این نکته نیز ضروری است که متقاضیانی قادر به دریافت خودرو خواهند بود که ۱۸ سال به بالا و دارای گواهینامه حداقل پایه ۳ رانندگی باشند، پلاک انتظامی فعال در زمان تحویل نداشته باشند و در ۴۸ ماه گذشته خرید خودرو از شرکت های خودروسازی یا بورس کالا نداشته باشند.

کوتاه از هاوال H6 وارداتی بهمن

هاوال H6 وارداتی بی‌ام‌کارز، یک خودروی برقی-بنزینی است که از پیشرانه‌ای متشکل از یک موتور ۱.۵ لیتری بنزینی با ۱۴۷ اسب‌بخار قدرت و یک موتور برقی با ۱۷۴ اسب‌بخار قدرت بهره می‌برد.

2024 Haval H6 HEV Hybrid SUV from China

این خودرو دارای تعویض دنده الکترونیکی، گرم‌کن صندلی راننده و سرنشین جلو، ایربگ‌های جلو، جانبی و پرده‌ای بوده، با بهره‌مندی از انواع رادارهای روز دنیا، خودروی مدرنی محسوب می‌شود؛ رادار کمکی در ترافیک، رادار تشخیص نقطه کور، رادار کروز یکپارچه، رادار تشخیص خطوط و حفظ حرکت خودرو در لاین حرکت، سیستم تشخیص عابر پیاده و بکارگیری ترمز اضطراری، تنها بخشی از امکانات فناورانه هاوال H6 هایبرید گروه بهمن می‌باشند.

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟