با اکسپلورر کینگ رنچ آشنا شوید؛

شاسی بلند فورد با حال و هوای تگزاسی!

پس از مدل های F-150، سوپردوتی و اکسپدیسن، حال فورد شاسی بلند میدسایز خود، Explorer را نیز با تریم تگزاسی و لوکس King Rach عرضه می کند.

سه شنبه - ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴
شاسی بلند فورد با حال و هوای تگزاسی!

دو دهه از اولین باری که فورد تریم لوکس King Ranch را برپایه F-150 سوپرکرو معرفی کرد می‌گذرد. دقیق‌تر اگر بخواهیم بگوییم، از سال ۲۰۰۱، پنج نسل از فورد F-150، چهار نسل از فورد سوپردوتی و سه نسل از اکسپدیشن با این تریم تگزاسی ارائه شده‌اند و حال، نوبت به شاسی بلند فورد اکسپلورِر رسیده تا برای اولین بار به تریمی که حس‌وحال گاوبازی و کابوی‌های تگزاس را دارد، مزین شود.

شاسی بلند فورد با حال و هوای تگزاسی!

ظاهر اکسپلورِر های کینگ‌رَنچ تفاوت چندانی با اکسپلورِرهای دیگر ندارد. اصلی‌ترین تفاوت‌ها، استفاده از مش اختصاصی جلوپنجره، رینگ‌های ۲۰ اینچ، محافظ پادری صندوق بار و خروجی‌های چهارتایی سیستم اگزوز در آن هستند. کابین اما داستانی متفاوت دارد و افسون کینگ‌رَنچ در آن کاملا مشهود است.

2021 Ford Explorer King Ranch

صندلی‌های اکسپلورِر کینگ‌رنچ با چرم قهوه‌ای مایل به قرمز پوشش یافته اند و حال، شاهد استفاده از پوشش چرم در بخش‌های بیشتری از کابین هستیم؛ از رودری‌ها تا کنسول میانی. در ضمن، از چوب واقعی در تریم داخلی بهره گرفته شده است. برای اکسپلورِر کینگ‌رنچ امکان سفارش صندلی‌هایی با قابلیت تنظیم برقی در چندین جهت وجود دارد که مجهز به ماساژور نیز هستند. نمایشگر ۱۰ اینچ لمسی ایستاده و سیستم صوتی بنگ&آلفسن با ۱۴ بلندگو نیز وجود دارد.

شاسی بلند فورد با حال و هوای تگزاسی!

پیشرانه اکسپلورِر کینگ‌رنچ متشکل از موتور V6 توربو ۳.۰ لیتری فورد با ۳۶۵ اسب‌بخار قدرت و ۵۱۵ نیوتن‌متر گشتاور است. این موتور بنزینی می‌تواند محرک چرخ‌های عقب و یا هر چهار چرخ شاسی بلند فورد باشد. قیمت پایه مدل دیفرانسیل عقب، ۵۲.۳۵۰ دلار اعلام شده؛ رقمی که برای مدل چهارچرخ محرک، ۵۴.۳۵۰ دلار خواهد بود. از نظر قیمت، Explorer King Ranch چهار چرخ محرک کمی گران‌تر از مدل ۴۰۰ اسب‌بخاری و اسپرتی‌تر Expolrer ST است. این در حالی است که قیمت آن به مجهزترین مدل این خانواده یعنی Explorer Platinum نمی‌رسد.

2021 Ford Explorer King Ranch
5 از 1 رای

نظر شما چیست؟