فروش نقدی کامیونت و کامیون های جدید بهمن دیزل، به‌زودی…

بهمن دیزل طی روزهای آتی برای اولین بار فروش کامیونت فورس ۱۲ تن (F210) و کامیون های باری و کمپرسی ۱۹ تن BD300 را به اجرا درخواهد آورد.

چهارشنبه - ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰
فروش نقدی کامیونت و کامیون های جدید بهمن دیزل، به‌زودی...

شنیده ها حاکی از آن است که بهمن دیزل قرار است طی روزهای آتی، برای اولین بار فروش محصولات تجاری جدید خود یعنی کامیون ۱۲ تن فورس F210 و کامیون های باری و کمپرسی ۱۹ تُن امپاور BD300 را بصورت عرضه در بورس کالا داشته باشد. در این طرح فروش، بهمن دیزل کامیونت فورس ۱۲تن (F210) را با قیمت پایه حدود ۱میلیارد و ۸۰۱میلیون تومان، کامیون کمپرسی امپاور BD300 را با قیمت پایه حدود ۲میلیارد و ۳۷۹میلیون تومان و امپاور BD300 باری را با قیمت پایه ۲میلیارد و ۴۳۶میلیون تومان به روش بورس کالا عرضه می‌کند.

بهمن دیزل به طور کلی محصولات عرضه شده خود در بورس کالا را دوماهه تحویل می دهد. انجام این معاملات تابع قوانین حاکم بر بورس کالاست و متقاضیان باید ۳۰درصد از قیمت پایه محصولات را به عنوان پیش‌پرداخت ثبت سفارش در حساب وکالتی شده خود نزد کارگزاری، داشته باشند. گفته می‌شود مراحل صدور مجوز فروش در حال نهایی شدن است و اولین عرضه فورس ۱۲ تن و امپاور ۱۹ تُن باری و کمپرسی در بورس‌کالا طی روزهای آتی توسط بهمن‌دیزل انجام می‌شود.

اگر قصد خرید خودروی تجاری در رده باری ۱۲ و ۱۹ تن را دارید، در بورس کالا می‌توانید خودروی خود را با قیمتی منصفانه، به صورت شفاف و ایمن خریداری کنید.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟