راکت های خاص ترایمف؛ موتورسیکلت های ۲.۵ لیتری ۲۵هزار دلاری

نسخه تولید محدود از موتورسیکلت هایی که ترایمف آنها را با موتور ۳ سیلندر ۲.۵ لیتری با توان تولید ۲۲۱ نیوتن‌متر گشتاور عرضه می‌کند.

چهارشنبه - ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
Triumph Rocket 3 R 221

دو سال پیش ترایمف از دو محصول اختصاصی برای لاین‌آپ خود رونمایی کرد؛ یکی Rocket 3 R 221 و دیگری، نمونه سفری‌تر Rocket 3 GT 221. نام‌گذاری این دو ترایمف خاص، الهام شده از عدد چشمگیر ۲۲۱ به عنوان مقدار گشتاور تولیدی پیشرانه آنها در مقیاس نیوتن‌متر بوده و بد نیست بدانید پیشرانه مذکور، حجیم‌ترین پیشرانه ارائه شده برای یک موتورسیکلت در آن زمان به حساب می‌آمد. اما آنچه که این سری اختصاصی برپایه راکت ۳ را خاص‌تر ساخت، عرضه محدود آنها به مدت فقط یک سال بود.

Triumph Rocket 3 GT 221

این ساخته های پرهیبت ترایمف از ترکیب رنگ سرخ و سیاه منحصربفردی بهره می‌برند که در آن، باک و گلگیر جلو به رنگ سرخ هاپر بوده و قاب بالای چراغ‌های جلو، اتصال گلگیر جلو به دوشاخه، بادگیر رادیاتور و پایه زین، به رنگ سیاه یاقوتی هستند. از همین رنگ برای نشان های گرافیکی روی باک استفاده شده و جالب این است که بر روی باک، مشخصات فنی کامل موتورسیکلت نیز با یک گرافیک جذاب، حک شده است.

Triumph Rocket 3 GT 221

همچون Rocket 3 استاندارد، موتور ۳ سیلندر چهار زمانه آب-خنک ترایمف در این نسخه هاص خاص، ۱۶۵ اسب‌بخار قدرت دارد و ۲۲۱ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه در دور ۶۰۰۰ تولید می‌کند. این موتور ۲.۴۵۸ سی‌سی به یک گیربکس شش سرعته متصل است و گازهای خروجی آن از مسیر یک سیستم اگزوز حجیم دارای دو سراگزوز در سمت راست و یک سراگزوز در سمت چپ نخلیه می‌شوند.

Triumph Rocket 3 GT 221

ترایمف برای این مخلوق مخوف خود، بیش از ۵۰ اکسسوری اختصاصی ارائه می‌کند که با سفارش آنها، سری تولید محدود ۲۲۱، خاص‌تر نیز می‌شود. با این ماهیت اختصاصی، تعجب نخواهید کرد اگر بگوییم ترایمف قیمت پایه Rocket 3 R 221 را از ۲۴هزار و ۷۹۵ دلار در نظر گرفته که ۹۰۰ دلار بالاتر از سری عادی Rocket 3 R می‌باشد. قیمت سری Rocket 3 GT 221 هم که ماهیت سفری‌تری دارد، ۲۵هزار و ۴۹۵ دلار اعلام شده.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات

  • امیر یوسف نواز | 14 تیر 1402 - 23:06

    ماکه رندیم وگدادیرمغان مارابس

    • ایرانی | 16 تیر 1402 - 21:42

      دلم برای جوانهای ایران که هیچ دل خوشی وهیچ سرگرمی وهیچ آرزویی وهیچ انگیزه ایی ندارن میسوزه. خودم جوانیم تو حسرت سواری موتور سنگین گذشت ! فقط سواری اون موتور آرزو داشتیم. ولی بقول خودمون کافران چه لذتی از موتور سنگین یا ماشین آفرود یا سلاح یا دیسکو یا کنسرت یا…میبرن.
      واقعا دین خدا اینجوریه!!؟

  • ابوالفضل فرهادی | 15 تیر 1402 - 03:21

    مثله همین موتور ۱۲۵دارم فقط سیلندر و باکشو زین بقیه وسایلاش یخورده ازموتورم من بزرگتره

  • اسماعیل | 15 تیر 1402 - 20:01

    ماها تو این مملکت بدبخت بدنیا آمدیم وبدبختی خواهیم مرد تامافیای موتور. خودرو ومسکن دست یه مشت بی سواد مفسد اقتصادی هست وکشور مثل کره شمالی دیکتاتوری وانحصاری است چه انتظاری داریم.

    • غلامی | 19 تیر 1402 - 15:26

      افسوس افسوووووووس

  • حسن سالاری | 16 تیر 1402 - 10:58

    عمر ما که تموم شد و در حسرت خیلی چیزها که حقمون بود موندیم.

  • چگینی | 16 تیر 1402 - 11:12

    چه ایرانی خوشبختی هستم هر کسی که این به این جمله اعتقاد دارد .

  • چگینی | 16 تیر 1402 - 11:14

    چه ایرانی خوشبختی هستم هر کسی که به این جمله اعتقاد دارد

  • ناشناس | 16 تیر 1402 - 23:26

    واقعا همه حق داریم ما زندگی میکنیم اونوقت به قول این مسعولان مسلمان مرگ بر کافر.مرگ بر این رهبران دیکتاتور

  • هانکوری | 19 تیر 1402 - 01:39

    در حسرت چه ها که ماندیم🥲🥲🙁

  • ناشناس | 19 تیر 1402 - 12:12

    واقعا چرا مردم ایران از داشتن موتورسیکلت سنگین، خودرو بروز و ارزان قیمت و سایل وامکانات زندگی و البته ارزن قیمت به روز محروم اند و در واقع اختیار زندگی خود را ندارند

    • ناشناس | 21 تیر 1402 - 09:34

      یعنی دین اجازه نمیده سوار ماشین لوکس موتور سنگین بشیم واقعا که اگرم بخوای سوار بشی باید کل زندگیتو بدی

  • علی | 20 تیر 1402 - 12:47

    تف و لعنت به این مملکت که حسرت همه چی را به دل جوانها. مردم گذاشته اند.