بازگشت دوباره رنو به چین با کولئوس و تالیسمان

رنو بار دیگر حضور در بازار خودروی چین را تجربه می‌کند، آن هم بصورت وارداتی؛ اولین خودروی جدیدی هم که در چین عرضه خواهد کرد، خودرو کولئوس است.

دوشنبه - ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
بازگشت دوباره رنو به چین با کولئوس و تالیسمان

رنو به تازگی اعلام کرده که قصد بازگشت به بازار خودروی چین بصورت وارداتی را دارد. و طبق اعلام شرکت، اولین رنو جدید بازار چین نیز Renault QM6 خواهد بود که همان کولئوس است. در راستای این تصمیم، رنو موتور کره جنوبی قرار است خودروهای قابل عرضه در بازار چین را تامین کند. عرضه خودروها در چین نیز بر عهده شرکتی بنام Garage Network Technology خواهد بود و اینطور که از شنیده‌ها برمی‌آید، اتکای شرکت بر شبکه نمایندگی هایی در چین خواهد بود که از دوران دانگ‌فنگ-رنو باقی مانده‌اند.

رنو QM6 قرار است با موتور ۲.۰ لیتری GDe متصل به گیربکس CVT ایکس‌ترونیک که دارای شبیه‌ساز هفت سرعته تعویض دستی است، عرضه شود. ایربگ‌های جلو و جانبی جلو، کنترل پایداری الکترونیک، همیار آغاز حرکت در سربالایی، TPMS، هشدار خواب‌آلودگی راننده، سیستم ترمز متشکل از ترمزهای دیسگی منفذدار در جلو و عقب به همراه EBD+ABS+ESS، ترمز پارک برقی و کروزکنترل با قابلیت تشخیص محدودیت سرعت جاده از جمله امکانات آن در بخش ایمنی هستند. در بخش رفاهی نیز می‌توان به بهره‌مندی Renault QM6 از ورود و استارت بدون کلید، سیستم اطلاعات و سرگرمی با نمایشگر لمسی بزرگ، نویگیشن، اتصال بلوتوث و رابط کاربری اندروید و iOS، اتصال اینترنت 4G و تهویه مطبوع با کنترل اتوماتیک دو نقطه‌ای اشاره کرد.

در ادامه حضور در بازار چین، رنو دیگر محصولات خود، از جمله تالیسمان را نیز در این بازار عرضه خواهد کرد.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟