جایزه بهترین کابین سال ۲۰۲۳ به چه خودرویی می‌رسد؟

لیست خودروهایی که نامزد دریافت جایزه بهترین کابین سال ۲۰۲۳ از سوی سایت خبری- تحلیلی Wards Auto شده‌اند، از سوی این سایت اعلام شد.

چهارشنبه - ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
جایزه بهترین کابین سال ۲۰۲۳ به چه خودرویی می‌رسد؟

سایت خبری-تحلیلی Wards Auto که همه ساله اقدام به انتخاب برترین کابین سال دنیا از بین خودروهای جدید بازار می‌کند، لیست کاندیداهای دریافت این جایزه برای سال ۲۰۲۳ را اعلام کرد. در انتخاب خودروهای برتر، موارد متعددی مد نظر قرار می‌گیرند، مثل کیفیت کلی فضای داخلی، طراحی، چیدمان، نورپردازی داخلی، سیستم اطلاعات و سرگرمی و سهولت کار با آن، سطح امکانات و تکنولوژی های روز عرضه شده در خودرو و … . فضاسازی داخلی و فضایی که کابین برای سرنشینان و بار ارائه می‌دهد نیز در این بررسی، مد نظر قرار دارد.

خودروهای برتر، طی مراسمی در کنفرانس AutoTech: Detroit که هفتم ژوئن آغاز می‎شود، معرفی خواهند شد. در ادامه می‌توانید تصاویر کابین خودروهای انتخاب شده برای جایزه بهترین کابین سال ۲۰۲۳ را مشاهده کنید. نکته جالب توجه در مورد جایزه امسال Wards Auto، حضور شش خودرو الکتریکی BEV (خودرو الکتریکی متکی بر باتری) در این لیست است که نشان می‌دهد خودروهای الکتریکی در کنار بهره‌مندی از مجموعه محرکه پیشرفته، در بخش راحتی و فضای داخلی نیز به سرعت به انتخاب اول مشتریان نزدیک می‌شوند.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟