فروش فوق العاده خودرو های بهمن موتور ویژه مادران

طرح جدید فروش خودرو های بهمن موتور، ویژه مادران است، با تحویل اسفند ۱۴۰۱ و یا اردیبهشت ۱۴۰۲ و امکان انتخاب از میان خودروهای متنوع این شرکت.

چهارشنبه - ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
فروش فوق العاده خودرو های بهمن موتور ویژه مادران

طرح فروش فوق العاده خودرو های بهمن موتور ویژه دهه فجر از دقایقی دیگر آغاز می‌شود. در این طرح که به روش قرعه کشی انجام خواهد شد و ویژه مادران می‌باشد، خودروهای فیدلیتی، دیگنیتی، ون اینرودز، وانت کارا و سدان جدید ریسپکت عرضه شده است. موعد تحویل خودروها نیز بسته به مدل انتخابی، اسفند ۱۴۰۱ و یا اردیبهشت ۱۴۰۲ خواهد بود.

فروش بهمن ماه ۱۴۰۱ خودرو های بهمن موتور ویژه مادران

در بخشنامه این طرح فروش خودرو های بهمن موتور آمده که در راستای ابلاغ قانون حمايت از خانواده و جوانی جمعيت از سوی مجلس شورای اسلامی، امكان ثبت نام یک دستگاه از خودرو های مذکور برای مادرانی كه فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاريخ قانون مذكور (۱۴۰۰/۰۸/۲۴) متولد شده اند، از طريق سايت فروش اينترنتی بهمن موتور فراهم شده است.

این طرح فروش از ساعت ۱۲ ظهر امروز (چهارشنبه ۱۲ بهمن) فعال می‌شود و متقاضیان تا پایان روز یکشنبه ۱۶ بهمن قادر خواهند بود نسبت به ثبت نام در قرعه کشی خودرو های بهمن موتور اقدام نمایند. با پایان فرآیند ثبت نام، اطلاعات منتخبين طرح مذكور به سازمان ثبت احوال ارسال می‌گردد تا پس از شناسايی مادران حایز شرايط، امكان واريز وجه برای ايشان ميسر گردد. خودروهای قابل عرضه در این طرح فروش خودرو های بهمن موتور ویژه حمایت از طرح جوانی جمعیت به شرح زیر می‌باشد.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟