فروش خودرو های فونیکس مدیران خودرو با قیمت های جدید

همزمان با خودروهای MVM، مدیران خودرو فروش خودرو های فونیکس را هم ویژه دهه فجر به اجرا درمی‌آورد، آن هم با افزایش قیمت ۷۸ تا ۱۵۰میلیون تومانی.

سه شنبه - ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴
فروش خودرو های فونیکس مدیران خودرو با قیمت های جدید - ۱۲ بهمن ۱۴۰۱

طبق بخشنامه ای که به نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش مدیران خودرو ابلاغ شده و طی ساعات آتی، برای عموم منتشر خواهد شد، تازه‌ترین طرح فروش خودروهای فونیکس مدیران خودرو با قیمت های جدیدی که بین ۷۸ تا ۱۵۰ میلیون تومان افزایش نسبت به طرح فروش اخیر (۲۶ دی) را نشان می‌دهند، ویژه دهه فجر ۱۴۰۱ به اجرا درخواهد آمد. در این طرح فروش، خودرو فونیکس آریزو۶ پرو کمترین و خودرو جدید فونیکس تیگو۸ پرومکس بیشترین افزایش قیمت را داشته.

طبق بخشنامه فروش، قیمت خودرو فونیکس آریزو ۶ پرو با افزایش ۷۸میلیون و ۱۰۰هزار تومانی، به ۱میلیارد و ۲۱۰میلیون تومان رسیده. فونیکس تیگو ۷ پرو هم که پیش‌تر قیمت ۱میلیارد و ۳۲۷میلیون و ۸۰۰هزار تومانی داشت، حال با قیمت جدید ۱میلیارد و ۴۲۰میلیون تومان عرضه می‌شود یعنی ۹۲میلیون و ۲۰۰هزار تومان افزایش قیمت.

فروش خودرو های فونیکس مدیران خودرو با قیمت های جدید - ۱۲ بهمن ۱۴۰۱

فونیکس FX که یکی از خودروهای جدید این برند مدیران خودرو است، در تیپ پریمیوم (با موتور ۱.۶ توربو)، ۱میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان یعنی ۱۲۰میلیون تومان بالاتر از قیمت فروش ۲۶دی ۱۴۰۱ قیمت‌گذاری شده. تیگو ۸ پرو هم با قیمت جدید ۱میلیارد و ۹۲۰میلیون تومانی، می‌رود تا به مرز ۲میلیارد تومان نزدیک شود. آخرین قیمت شرکتی این خودرو، ۱میلیارد و ۷۹۴میلیون و ۷۳۰هزار تومان بود یعنی ۱۲۵میلیون و ۲۷۰هزار تومان گران‌تر شده.

در بالاترین سطح خودروهای فونیکس مدیران خودرو نیز خودرو جدید تیگو ۸ پرومکس قرار می‌گیرد؛ خودرویی که به تازگی در نمایشگاه خودرو کرمان با قیمت ۲میلیارد و ۱۳۰میلیون تومان رونمایی شده بود، حال با افزایش قیمت ۱۵۰میلیون تومانی در کمتر از یک ماه، قرار است با قیمت ۲میلیارد و ۲۸۰میلیون تومان به فروش برسد.

البته این قیمت ها، به شرطی است که بتوانید در طرح فروش مدیران خودرو موفق به خرید شوید چراکه مدت‌هاست خریداران عادی نمی‌توانند در فروش‌های این شرکت موفق به خرید عادی شوند و این مورد، صدای بسیاری از خریداران را درآورده.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟