ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو

ثبت نام مرحله دوم فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو وزارت صمت از روز شنبه ۲۵ تیر با عرضه ۵ محصول آغاز می‌شود.

پنجشنبه - ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو - ۲۵ تیر

دور دوم ثبت نام در قرعه کشی فروش خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص وزارت صمت از صبح روز شنبه ۲۵ تیره ماه آغاز می‌شود و در قالب آن، قرار است ۵ محصول ایران خودرو بصورت فروش فوق العاده برای ثبت‌نام کنندگان عادی و مادران دارای دو فرزند و یا بیشتر عرضه شود. ثبت نام در این طرح فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو به مدت ۷۲ ساعت ادامه خواهد داشت و خودرو هایی که در آن ارائه شده‌اند عبارتند از پژو ۲۰۶ تیپ ۲، پژو پارس سال، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۶ سرعته سقف قرمز (MC) با موتور TU5P، تارا اتوماتیک و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک. ریز قیمت و جزئیات هر یک از این خودروها در ثبت نام جدید فروش فوق العاده ایران خودرو را می‌توانید در جدول زیر مشاهده فرمایید.

در این بخشنامه، موعد تحویل، حداکثر ۹۰روزه اعلام شده و به رسم فروش‌های فوق‌العاده دو سال گذشته، خبری از سود مشارکت و یا انصراف با وجود خواب حداقل سه ماهه وجه پرداختی توسط مشتری نیست. اما در صورت تاخیر در تحول خودرو به مشتری، جریمه ۳۶درصد سالیانه متوجه شرکت خواهد بود.

لازم به ذکر است به هر کُد ملی متقاضی ثبت نام در این طرح فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو، تنها یک خودرو تخیص می‌یابد و این به شرطی است که کُد ملی مد نظر در ۴۸ ماه گذشته از هیچ یک از خودروسازان داخلی خودرو ثبت‌نام نکرده باشد یا تحویل نگرفته باشد. و البته می‌بایست دارای گواهینامه بوده، فاقد پلاک انتظامی فعال باشد. در ضمن، در صورت عدم مراجعه خودروهای برنده در قرعه کشی به نمایندگی به فاصله حداکثر ۵ ماه از تحویل خودرو با کارکرد حداقل ۱۰۰۰ کیلومتر، گارانتی خودروها غیرفعال خواهد شد. ذکر این نکته ضروری است که ثبت‌نام تنها بصورت اینترنتی و با مراجعه به سایت سامانه یکپارچه تخصیص وزارت صمت از ۲۵ تیر ماه ۱۴۰۱ امکان پذیر خواهد بود. برای انتقال به سایت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو کافی است بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


سامانه یکپارچه تخصیص خودرو

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات

  • فرا | 14 مرداد 1401 - 01:04

    خاک بر سرمان که خرید خودرو اشغال ایرانی داشتن دو فرزند است من که حاضر نیستم برای خرید بنز هم یک موجود بی گناه رو بدبخت کنم