طی قراردادی که بین سازمان خدمات پس از فروش سایپا یدک و شرکت نامی خودرو پیشرو به امضاء رسیده، قرار است ارائه خدمات پس از فروش تویوتا های وارداتی گروه خودروسازی سایپا از طریق نمایندگی های مجاز شرکت نامی خودرو پیشرو تامین شود. پیرو همین موضوع، جلسهای با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره، معاونین و مدیران شرکت سایپا یدک به همراه مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد شرکت نامی خودرو پیشرو با محوریت اهمیت خدمات پس از فروش مطلوب و جلب رضایتمندی مشتریان، در روز دوشنبه ۷ آبان ماه سال ۱۴۰۳ در ساختمان مرکزی سایپا یدک برگزار شد.
طی این جلسه که با صحبتهای دکتر سرمدی، معاونت خدمات پس از فروش سایپا یدک شروع آغاز شد، اردلان حسینی، مدیرعامل شرکت سایپا یدک با اشاره به این مهم، جلب رضایتمندی خریداران خودرو را جزو اولویت های گروه خودروسازی سایپا دانسته و بیان داشت کیفیت خودروهای تویوتا و میزان رضایتمندی و استقبال مشتریان از این برند، در کشور بسیار زیاد بوده و ارائه خدمات پس از فروش متمایز برای این خودروها، یکی از اولویتهای مهم دیگر برای شرکت سایپا یدک می باشد.
وی در این باره به بحثهای کارشناسی و همکاری های انجام شده فیمابین شرکت سایپا یدک و شرکت نامی خودرو پیشرو اشاره و عنوان کرد که برای اولین بار، محصولی به مشتریان ارائه خواهیم کرد که ۵ سال گارانتی ارائه خدمات پس از فروش خواهد داشت.
در پایان، حسینی با بیان این موضوع که نحوه و کیفیت ارائه خدمات پس از فروش، وجه تمایز شرکتهای رقیب وارد کننده خودرو در کشور می باشد، اعلام کرد این دو شرکت می بایست رضایتمندی مشتریان را در اولویت قرار دهند تا با همکاری هم و در کنار هم، این اقدام اثرگذار را به بهترین نحو ممکن، اجرا نمایند.
در ادامه این جلسه، هادی سرهنگی، مدیرعامل نامی خودرو پیشرو ضمن تقدیر و تشکر از اعتماد شرکت سایپا یدک، با اشاره به تلاش بیوقفه تیم نامی خودرو پیشرو در جهت تحقق هرچه بهتر توافقات صورت گرفته بین دو شرکت در قالب پروتکل تعیین شده و به منظور ارائه خدمات مطلوب به مشتریان، توضیحات مربوطه را ارائه کرد.
سرهنگی افزود با توجه به ویژگیهای مشتریانی که خودروهای برند تویوتا را انتخاب میکنند، یکی از رسالتها و اهداف اصلی، ارائه خدمات مناسب با در نظر گرفتن چشم انداز تویوتا با عنوان بهترین خدمات در هر شهر – Best Service In Town بوده و علاوه بر گارانتی ۵ ساله و ۱۵۰ هزار کیلومتری برای خودروها، خدمات ویژه تری برای این ایشان در نظر گرفته شده است.
این خدمات ویژه که تحت عنوان Platinum Warranty به مشتریان ارائه می شود، شامل مواردی چون کارشناسی رایگان خودروها در زمان تصمیم مشتری برای فروش خودرو، امداد خودرو و سایر خدماتی که تضمین کننده کیفیت خدمات در این بازه زمانی ۵ ساله است، میباشد.
مدیرعامل نامی خودرو پیشرو در پایان ضمن تشکر مجدد از همراهی تیم سازمان خدمات پس از فروش سایپا (سایپا یدک)، نسبت به ماحصل مطلوب این همکاری برای هر دو مجموعه، افزایش سطح تعاملات آتی و جلب رضایتمندی مشتریان ابراز امیدواری کرد.
نظر شما چیست؟