قیمت مصوب، ۹۴۵ میلیون تومان؛

فروش خودرو جدید کرمان موتور با نام ایگل | Eagle آغاز شد

اولین بخشنامه فروش خودرو جدید ایگل | Eagle که محصول اختصاصی کرمان موتور برپایه JAC J4 است، با امکان خرید اقساطی بدون بهره، ابلاغ شد.

یکشنبه - ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۲
فروش خودرو جدید کرمان موتور با نام ایگل | Eagle آغاز شد

کرمان موتور اولین طرح فروش تازه‌ترین محصول خود، ایگل (Eagle) که سدان اختصاصی این خودروساز بخش خصوصی کشورمان است و توسط کرمان موتور برپایه JAC J4 طراحی و مهندسی شده را از روز سه‌شنبه هفدهم مهر ماه به اجرا درخواهد آورد.

فروش خودرو جدید کرمان موتور با نام ایگل | Eagle آغاز شد

در این طرح فروش، قیمت مصوب خودرو ایگل (Eagle) کرمان‌موتور، ۹۴۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده و امکان خرید آن با رنگ‌های متنوع سفید، مشکی، خاکستری طوسی روشن متالیک، قرمز، آبی زنگاری و قهوه‌ای متالیک وجود دارد. موعد تحویل خودرو های ثبت‌نامی در این نوبت نیز ۹۰ روز کاری اعلام شده است.

شرایط فروش نقدی خودرو ایگل Eagle کرمان موتور
قیمت مصوبموعد تحویلجریمه تاخیر
۹۴۵ میلیون تومان۹۰ روز کاری۳ درصد ماهیانه
رنگ‌های قابل عرضه: سفید، مشکی، خاکستری طوسی روشن متالیک، قرمز، آبی زنگاری، قهوه‌ای متالیک
ثبت‌نام: ۱۷ الی ۳۰ مهر ماه
شرایط فروش اقساطی خودرو ایگل Eagle کرمان موتور
باز پرداختپیش‌پرداختاقساط
۱۲ ماهه۸۰۰ میلیون تومان۴فقره چک ۳ماهه
به مبلغ
۳۶.۲۵۰.۰۰۰ تومان
۷۰۰ میلیون تومان۴فقره چک ۳ماهه
به مبلغ
۶۵.۷۰۹.۳۰۰ تومان
سررسید اولین چک: ۱۴۰۴/۰۱/۲۵
فروش خودرو جدید کرمان موتور با نام ایگل | Eagle آغاز شد

گفتنی است در اولین طرح فروش، خودرو ایگل کرمان موتور را بصورت اقساطی با بازپرداخت ۱۲ ماهه اقساط نیز می‌توان خریداری کرد. متقاضیان هم می‌توانند این خودرو را با پیش‌پرداخت ۸۰۰ میلیون تومان به همراه چهار فقره چک سه ماهه، هریک به مبلغ ۳۶.۲۵۰.۰۰۰ تومان خریداری کنند که در این صورت، بهره بانکی به اقساط خودرو تعلق نمی‌گیرد.

البته امکان خرید اقساطی ایگل کرمان موتور با پیش‌پرداخت ۷۰۰ میلیون تومان نیز وجود دارد که در این صورت، چهار فقره چک سه ماهه، هر یک به مبلغ ۶۵.۷۰۹.۳۰۰ تومان به عنوان بازپرداخت تسهیلات از مشتری دریافت خواهد شد. در واقع در صورت ثبت‌نام با پیش‌پرداخت کمتر، نزدیک به ۱۸ میلیون تومان بهره ۲۴۵ میلیون تومان تسهیلات یک ساله خرید خودرو ایگل کرمان موتور خواهد بود.

فروش خودرو جدید کرمان موتور با نام ایگل | Eagle آغاز شد

در هر دو حالت، تاریخ سررسید اولین چک ارائه شده به شرکت می‌بایست ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۴ باشد.

همانطور که اشاره شد، خودرو ایگل با طراحی اختصاصی کرمان‌موتور برپایه جک J4 توسعه یافته و دارای موتور ۱.۵ لیتری ۱۰۵ اسبی متصل به گیربکس CVT است. این خودرو در بخش ایمنی دارای امکاناتی نظیر دو ایربگ، ABS+ESC+EBD، کنترل فشار باد تایرها، سنسور نور، کروزکنترل و سنسور دنده غقب است.

Eagle by Kerman Motor based on JAC J4

در بخش رفاهی نیز باید به بهره‌مندی این خودرو از مواردی نظیر مولتی مدیا ۸ اینچ، سیستم صوتی با ۶ بلندگو، آینه های جانبی برقی داری گرمکن، غربیلک فرمان با کنترلگرهای چندمنظوره، تریم داخلی دو رنگ و غربیلک فرمان با کنترلگرهای چندمنظوره اشاره کرد.

همچنین این خودرو دارای چراغ های جلو و عقب تمام-LED با دیلایت، کامپیوتر سفری، شیشه های جانبی برقی با شیشه بالابر راننده با قابلیت باز شدن به صورت تک لمسی و قفل مرکزی به همراه ریموت است.

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟