بعد از یک استارت خوب در عرصه واردات خودرو؛

گروه صنعتی ایران روور خودروساز می‌‎شود

گروه صنعتی ایران روور که به تازگی واردات خودرو های اشکودا و نیسان را به کشورمان، آغاز کرده، تصمیم دارد تولید خودرو را نیز آغاز کند.

پنجشنبه - ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۳
علی شهنی، مدیر بازاریابی ایران روور: گروه صنعتی ایران روور خودروساز می‌‎شود

گروه صنعتی ایران روور طی سال های گذشته با گسترده تر شدن خدمات ساخت خودروهای سفارشی، تاسیس مجموعه هایپرکار به عنوان اولین هایپر خودرو در خاورمیانه در فضایی به وسعت ۱۴ هزار متر و البته، واردات خودرو و تمهیداتی که برای خدمات رسانی به خودرهای وارداتی اندیشیده، ماهیت و رویکردی کاملا متفاوت از قبل را در فعالیت های خود اتخاذ کرده. اما فعالیت های توسعه ای در گروه صنعتی ایران روور قرار نیست به همین جا ختم شود چراکه این گروه صنعتی مقدمات خودروساز شدن را نیز فراهم آورده و مصمم است تا پایان بهار ۱۴۰۴، اولین محصول تولیدی خود را به بازار عرضه کند. این مهم، در نشست خبری ایران روور با اصحاب رسانه مطرح شد.

نیسان سیلفی وارداتی ایران روور در نمایشگاه خودرو مشهد

علی شهنی، مدیر بازاریابی ایران روور در این نشست خبری ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون فعالیت های شرکت، تاکید گروه صنعتی ایران روور را بر توسعه واردات خودروهای جدید اعلام کرد و این وعده را داد که تا پایان سال قرار است ۵ هزار دستگاه نیسان سیلفی توسط ایران روور به کشور وارد شود.

به گفته علی شهنی، تا به امروز ۱۳۰ دستگاه از نیسان سیلفی های وارداتی ایران روور به مشتریان تحویل داده شده و با افزایش واردات نیسان سیلفی به بیش از ۳ هزار دستگاه، مدل‌های جدیدی از این خودرو نیز در دستور واردات و عرضه قرار خواهد گرفت.

اشکودا سوپرب وارداتی ایران روور در نمایشگاه خودرو مشهد

پیش‌تر در خبر ها داشتیم که ایران روور توانسته اولین سری از اشکودا سوپرب های وارداتی را نیز پلاک کند. به گفته مدیر بازاریابی ایران روور، ادامه فرآیند شماره‌گذاری خودروهای وارداتی اشکودا نیز تا ۱۰ روز آینده آغاز خواهد شد.

البته این، تمام اخبار پیرامون وارداتی های ایران روور نیست؛ این شرکت که به تازگی، در نمایشگاه خودرو مشهد، اشکودا کاروک را به نمایش عموم درآورد، قرار است به‌زودی این کراس‌اوور میدسایز اروپایی را در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، عرضه کند. و در ادامه، یک محصول جذاب از اشکودا نیز در یکی از رویدادهای نمایشگاهی آتی توسط ایران روور رونمایی خواهد شد.

اشکودا کاروک وارداتی ایران روور در نمایشگاه خودرو مشهد

برای خدمات رسانی به این خودرو های وارداتی از برند های نیسان، اشکودا (و در ادامه، تویوتا)، ایران روور خدمت جدیدی بنام آنی‌کارت را در نمایشگاه خودرو مشهد معرفی کرد که زیرمجموعه آنی‌سرویس بوده، در جهت تسهیل خدمات رسانی بهینه به مشتریان خودروهای وارداتی این گروه صنعتی تعریف شده است. علی شهنی با تاکید بر این که آنی‌کارت در کنار آنی‌سرویس می‌تواند بحث خدمات پس از فروش در گروه صنعتی ایران روور را متحول کند، اظهار داشت این کارت، در کنار خدمات آنی‌سرویس، امکان ارائه خدمات امدادی سریع و سرویس های دوره‌ای را بدون نیاز به مراجعه مشتری به محل نمایندگی، فراهم می‌آورد.

به گفته مدیر بازاریابی ایران روور، خدمت جدید آنی‌کارت امکان ارائه سرویس و خدمات امدادی ویژه در ۷۰ شهر کشور را برای دارندگان خودروهای وارداتی ایران‌روور از برند های اشکودا، نیسان و تویوتا فراهم می‌آورد. حمل رایگان خودرو تا اولین نمایندگی مجاز ایران روور جهت دریافت سرویس در جابجایی و اسکان سرنشینان تا زمان اتمام خدمات خودرو، ارائه خدمات آپشن و تیونینگ در ایران روور بدون لغو گارانتی و … نیز از جمله خدمات این سرویس می‌باشند.

سرویس آنی کارت ایران روور برای خودرو های وارداتی اشکودا، نیسان و تویوتا

در کنار خدمات آنی‌سرویس و آنی‌کارت، ایران روور برای تامین قطعات یدکی و خدمات فنی نیز همکاری گسترده‌ای با شرکت هایپرکار آغاز کرده و قرار است به نحو احسن از پتانسیل های بالقوه این مجموعه در جهت تامین و توزیع قطعات خودرو های وارداتی اشکودا، نیسان و تویوتا بهره ببرد. اولویت اصلی ایران روور و هایپرکار در این زمینه نیز به گفته علی شهنی، ارائه قطعات اصلی و با کیفیت به مشتریان در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان در اسرع وقت خواهد بود.

و همانطور که اشاره شد، از اوایل سال آینده اولین محصول تولیدی ایران روور نیز به بازار خواهد آمد تا این گروه صنعتی با سابقه، خود را به عنوان یک خودروساز در صنعت و بازار خودرو کشورمان معرفی کند.

5 از 2 رای

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات

  • علیرضا | 12 مهر 1403 - 23:17

    بازی داره جالب میشه، نگفتن چی میارن؟