افزیش ۱.۱۸۰ تا ۱.۷۳۰ دلاری قیمت Nissan Frontier؛

پیکاپ نیسان فرانتیر برای مدل ۲۰۲۵ گران‌تر شد

برای مدل ۲۰۲۵، پیکاپ نیسان فرانتیر در کنار تغییرات ظاهری و بازنگری در امکانات، قیمت بالاتری نیز نسبت به نمونه های پیش از فیس‌لیفت دارد.

پنجشنبه - ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱
پیکاپ نیسان فرانتیر ۲۰۲۵ - The All-New 2025 Nissan Frontier

بازار داغ پیکاپ های میدسایز در آمریکا، نیسان را بر آن داشته تا به فاصله سه سال و نیم از عرضه نسل جدید فرانتیر با تغییرات چشمگیر، فیس‌لیفت این محصول خود را با یک سری بازنگری در طراحی و سطح امکانات، به بازار عرضه کند. این تغییرات، با افزایش قیمت نیز همراه بوده.

پیکاپ نیسان فرانتیر ۲۰۲۵ - The All-New 2025 Nissan Frontier

طبق اعلام نیسان، مدل ۲۰۲۵ پیکاپ فرانتیر قرار است با قیمت پایه ۳۳.۵۶۰ دلار در بازار آمریکا عرضه شود، عددی که ۱.۵۴۰ دلار بالاتر از قیمت پایه مدل ۲۰۲۴ این خودرو است. قیمت مجهزترین تیپ تجهیزاتی نیز ۴۶.۶۲۰ دلار برای مدل سال ۲۰۲۵ اعلام شده که ۱۷۳۰ دلار بالاتر از قیمت همین تیپ تجهیزاتی در مدل سال ۲۰۲۴ است.

پیکاپ جدید نیسان فرانتیر همچون گذشته در دو نوع اتاق KingCab (تک کابین کشیده) و CrewCab (دو کابین) عرضه می‌شود و هر دو اتاق، هم در نوع دیفرانسیل-عقب قابل عرضه می‌باشند و هم در نوع دو دیفرانسیل. محرک این پیکاپ میدسایز ژاپنی، یک موتور ۳.۸ لیتری V6 است که ۳۱۰ اسب‌بخار قدرت دارد و ۳۸۱ نیوتن‌متر گشتاور. گیربکس متصل به این موتور نیز از نوع ۹ سرعته اتوماتیک است.

پیکاپ نیسان فرانتیر ۲۰۲۵ - The All-New 2025 Nissan Frontier

با افزایش قیمتی که برای مدل سال ۲۰۲۵ لحاظ شده، انتظار می‌رود در کنار تغییرات ظاهری، امکانات پیکاپ نیسان فرانتیر نیز مورد بازنگری قرار گرفته باشد، و همینطور هم هست. برای مثال در تیپ SV که یک تیپ بالاتر از تیپ پایه، یعنی S به حساب می‌آید، نمایشگر بزرگتر ۱۲.۳ اینچی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی در نظر گرفته شده که دارای رابط کاربری بی‌سیم برای گوشی های موبایل اندرویدی و iOS است. این تیپ دارای صندلی برقی ۶ جهته راننده با تنظم دو جهته گودی کمر نیز هست.

تیپ SV در مدل ۲۰۲۵ بر روی رینگ های ۱۷ اینچی سوار شده و برای تیپ های آفرودی‌تر Pro-X و Pro-4X و مجهزترین تیپ، یعنی SL، صندلی برقی سرنشین کناری جلو با تنظیم ۴ جهته در نظر گرفته شده.

پیکاپ نیسان فرانتیر ۲۰۲۵ - The All-New 2025 Nissan Frontier

در کنار اینها، سیستم های ایمنی و همیار نظیر کروزکنترل تطبیق‌پذیر، نوربالای اتوماتیک و هشدار نقاط کور بصورت استاندارد در لیست امکانات تیپ های بالاتر گنجانده شده. لازم به ذکر است تیپ SL نیسان فرانتیر ۲۰۲۵ دارای امکانات استانداردی نظیر سیستم صوتی فندر با ۱۰ بلندگو، گرمکن غربیلک فرمان، پوشش چرم صندلی ها و چراغ های جلو LED نیز هست.

اصلی‌ترین رقبای نیسان فرانتیر، پیکاپ های میدسایزی نظیر شورولت کالورادو، تویوتا تاکوما، جی‌ام‌سی کنیون و فورد رنجر می‌باشند.

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟