توسط راساموتور خاورمیانه اعلام شد؛

تمدید مهلت واریز وجه برای خرید خودروهای وارداتی GAC و سوزوکی

مهلت واریز وجه متقاضیان خرید خودرو وارداتی GAC یا سوزوکی از تازه‌ترین مرحله فروش خودروهای وارداتی، توسط راساموتور خاورمیانه تمدید شد.

سه شنبه - ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۵
سوزوکی گرندویتارا در کنار GAC Emkoo - تمدید مهلت واریز وجه برای خرید خودروهای وارداتی GAC و سوزوکی

راساموتور خاورمیانه با انتشار اطلاعیه‌ای، از تمدید مهلت واریز وجه خودروهای وارداتی این شرکت از برند های GAC و سوزوکی خبر داد. پیرو اطلاعیه مذکور، آن دسته از متقاضیانی که در مرحله اخیر فروش خودروهای وارداتی از طریق سامانه یکپارچه وارداتی‌ها، یکی از خودرو های وارداتی GAC و یا سوزوکی را به عنوان اولویت خرید انتخاب کرده‌اند و اولویت آنها نیز تایید شده، تا پایان روز پنجشنبه ۲۵ مرداد ماه برای واریز وجه و تکمیل ثبت‌نام، مهلت خواهند داشت.

در نوبت اخیر فروش خودرو های وارداتی، راساموتور خاورمیانه سه مدل از برند سوزوکی (شامل گرند ویتارا، بالنو و سیاز) را به همراه سه مدل از برند جی‌ای‌سی (شامل GS3، امپو و امکو) در سامانه یکپارچه وارداتی‌ها عرضه کرده بود. متقاضیانی که درخواست خرید آنها برای این خودروها، تایید شده، طبق اعلام جدید شرکت تا پایان روز پنجشنبه ۲۵ مرداد ماه فرصت خواهند داشت تا ثبت‌نام خود را با واریز وجه اعلامی، تکمیل کنند.

گفتنی است طبق اعلام شرکت و جهت رفاه هرچه بیشتر متقاضیان خرید خودروهای وارداتی GAC و سوزوکی، راساموتور خاورمیانه نسخه الکترونیکی قرارداد را جهت امضاء بدون نیاز به مراجعه حضوری طی دو تا سه هفته پس از واریز وجه ثبت‌نام، ارسال خواهد کرد.

متقاضیان جهت نهایی کردن ثبت‌نام می‌توانند ابتدا به بخش فروش محصولات در سایت راساموتور خاورمیانه مراجعه نمایند و سپس با انتخاب سامانه فروش آنلاین / ورود به حساب کاربری / انتخاب خودرو مربوطه، نسبت به پرداخت وجه اعلامی برای ثبت‌نام، اقدام نمایند.

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟