ویژه متقاضیان خرید خودروهای وارداتی از سامانه یکپارچه؛

شرایط فروش سوزوکی های وارداتی راساموتور خاورمیانه – مرداد ۱۴۰۳

از امروز تا پایان روز پنجشنبه ۱۸ مرداد فرصت واریز وجه و تکمیل ثبت نام برای متقاضیان خرید سوزوکی های وارداتی راساموتور خاورمیانه فراهم آمده.

یکشنبه - ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۹
سوزوکی گرند ویتارا وارداتی راساموتور خاورمیانه - شرایط فروش سوزوکی های وارداتی راساموتور خاورمیانه - مرداد ۱۴۰۳

راساموتور خاورمیانه بخشنامه واریز وجه سه مدل خودرو وارداتی سوزوکی که در مرحله اخیر فروش خودرو های وارداتی، عرضه شده بودند را ویژه متقاضیان نوبت‌دهی شده خرید این خودروها، به نمایندگی های مجاز خود ابلاغ کرد. طبق این بخشنامه، ۵۰ درصد از قیمت علی‌الحساب اعلامی خودروها در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی به عنوان پیش‌پرداخت ثبت‌نام از مشتریان دریافت می‌شود و مابقی قیمت تمام‌شده خودروها، با صدور فاکتور نهایی تسویه و دریافت خواهد شد.

مدل خودروقیمت علی‌الحسابپیش‌پرداخت
سوزوکی سیاز۱.۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰۶۰۰.۰۰۰.۰۰۰
سوزوکی بالنو۱.۲۸۰.۰۰۰.۰۰۰۶۴۰.۰۰۰.۰۰۰
سوزوکی گرند ویتارا 2WD۱.۶۴۰.۰۰۰.۰۰۰۸۲۰.۰۰۰.۰۰۰
موعد تحویل: ۹۰ روز کاری
تاریخ ثبت‌نام: ۱۴ الی ۱۸ مرداد
سود مشارکت / انصراف:
جریمه تاخیر: ۲.۵ درصد ماهانه
مدل خودروها: ۲۰۲۴
سوزوکی سیاز وارداتی راساموتور خاورمیانه - شرایط فروش سوزوکی های وارداتی راساموتور خاورمیانه - مرداد ۱۴۰۳

طبق بخشنامه اعلامی از سوی راساموتور خاورمیانه، متقاضیان می‌توانند با پرداخت ۶۰۰ میلیون تومان ثبت نام خود برای سوزوکی سیاز وارداتی را نهایی کنند. این سدان اقتصادی در رنگ های سفید، نقره‌ای، خاکستری و قهوه‌ای قابل عرضه بوده و قیمت علی‌الحساب آن در مبادی ورودی به کشور، ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعلام شده است.

برای سوزوکی بالنو که قیمت علی‌الحساب ۱ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومانی در مرحله اخیر عرضه خودروهای وارداتی داشت، مبلغ پیش‌پرداخت برای نهایی کردن ثبت‌نام، ۶۴۰ میلیون تومان می‌باشد. خودرو نیز در رنگ‌های سفید، مشکی، سورمه‌ای، نقره‌ای، قرمز و خاکستری قابل عرضه خواهد بود.

سوزوکی بالنو وارداتی راساموتور خاورمیانه - شرایط فروش سوزوکی های وارداتی راساموتور خاورمیانه - مرداد ۱۴۰۳

گل سرسبد سوزوکی های وارداتی قابل عرضه در این نوبت نیز سوزوکی گرند ویتارا تک دیفرانسیل (2WD) است، با قیمت علی‌الحساب ۱.۶۴۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان در مبادی ورودی به کشور و امکان سفارش در رنگ‌های سفید، مشکی، سورمه‌ای، نقره‌ای، قرمز یا خاکستری. برای این خودرو، راساموتور خاورمیانه مبلغ پیش‌پرداخت را ۸۲۰ میلیون تومان در نظر گرفته.

ذکر این نکته ضروری است که مبالغ اعلامی به عنوان قیمت علی‌الحساب در مبادی ورودی به کشور، قیمت نهایی خودرو نبوده و قیمت نهایی با احتساب هزینه های قانونی شامل مالیات، بیمه، شماره‌گذاری، اسقاط و حمل خودرو، در زمان صدور فاکتور محاسبه و به مشتری، اعلام خواهد شد. تحویل خودروهای ثبت‌نامی در این نوبت نیز ۹۰ روز کاری اعلام شده است.

سوزوکی گرند ویتارا وارداتی راساموتور خاورمیانه - شرایط فروش سوزوکی های وارداتی راساموتور خاورمیانه - مرداد ۱۴۰۳

لازم به ذکر است با وجود خواب بیش از سه ماهه وجه پرداختی مشتری در هنگام ثبت‌نام، برای این نوبت فروش سوزوکی های وارداتی راساموتور خاورمیانه نه سود مشارکت در نظر گرفته شده و نه سود انصراف. تنها در صورت تاخیر در تحویل خودروهای ثبت‌نامی به مشتریان، ۲.۵ درصد جریمه تاخیر بصورت ماهانه متوجه شرکت خواهد بود.

متقاضیان نوبت‌دهی شده از امروز (یکشنبه ۱۴ مرداد) تا پایان روز پنجشنبه ۱۸ مرداد فرصت این را خواهند داشت تا با مراجعه به سایت فروش محصولات راساموتور خاورمیانه نسبت به واریز وجه و تکمیل ثبت‌نام خود، اقدام نمایند.

5 از 3 رای

نظر شما چیست؟