بدون هیچ گونه محدودیت برای ثبت‌نام و خرید؛

دو مدل خودرو برقی به طرح فروش جدید ایران خودرو اضافه شد

طبق اعلام ایران خودرو، در فروش جدید خودروهای این شرکت قرار است دو مدل خودرو برقی لونا GRE و بستیون NAT نیز بدون محدودیت ثبت‌نام، عرضه شود.

سه شنبه - ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
خودروهای برقی لونا GRE و بستیون NAT - بدون هیچ گونه محدودیت برای ثبت‌نام و خرید؛ دو مدل خودرو برقی به طرح فروش جدید ایران خودرو اضافه شد

ایران خودرو از اضافه شدن دو مدل خودرو برقی به لیست خودروهای قابل عرضه در تازه ترین مرحله فروش خود خبر داد. پیش‌تر اعلام شده بود در مرحله جدید فروش خودروهای ایران خودرو که پیش‌ثبت‌نام آن، از فردا (۲۴ مرداد) آغاز می‌شود، در کنار ری‌را که اولین عرضه خود را تجربه می‌کند، خودروهای ۲۰۷ دنده‌ای، راناپلاس و خانواده سورن پلاس، تارا و هایما به فروش خواهند رسید.

حال خبر می‌رسد دو مدل خودرو برقی لونا GRE و بستیون NAT به محصولات اضافه شد و متقاضیان می توانند بدون هیچ گونه محدودیتی اعم از وکالتی کردن حساب، پلاک فعال، عدم خرید از خودروسازان خصوصی و دولتی و … این دو خودرو برقی را خریداری کنند.

برای شرکت در مرحله جدید فروش خودروهای ایران خودرو، متقاضیان تا ۲۸ مرداد ماه مهلت افتتاح حساب وکالتی به ذیفنعی ایران‌خودرو و بلوکه کردن ۲۳۰ میلیون تومان در حساب وکالتی شده را دارند. ۲۴ مرداد تا ۱ شهریور ماه، پیش‌ثبت‌نام، تکمیل پروفایل و انتخاب خودرو در سایت فروش محصولات ایران خودرو انجام می‌شود و هفته اول یا دوم شهریور نیز زمان اولویت‌بندی و اعلام نتایج خواهد بود.

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟