۲۱ الی ۲۳ مرداد برگزار می‌شود؛

فروش تسهیلاتی کامیون کشنده و باری شکموتو در پایانه نسیم‌شهر

آرین دیزل از امروز فروش تسهیلاتی کامیون های کشنده و باری شکموتو را در پایانه بار نسیم شهر تهران آغاز کرده است.

یکشنبه - ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳
فروش تسهیلاتی کامیون کشنده و باری شکموتو در پایانه نسیم‌شهر

آرین دیزل با هدف برقراری یک ارتباط مستقیم با خریداران بالقوه خود، یعنی راننده ها و فعالان حوزه حمل بار، از امروز (۲۱ مرداد) فروش تسهیلاتی کامیون های کنشده و باری شکموتو را در پایانه بار نسیم شهر آغاز کرده است. در این طرح فروش که به مدت سه روز ادامه خواهد داشت، امکان عرضه کامیون های کشنده و باری شکموتو با ۳ میلیارد تومان تسهیلات با بازپرداخت پنج ساله فراهم آمده.

لازم به ذکر است طرح فروش تسهیلاتی کامیون های کشنده و باری شکموتو از بیستم مرداد ماه در سایت فروش محصولات آرین دیزل نیز فعال شده و در قالب آن، امکان خرید این محصولات تجاری با موعد تحویل آبان ماه ۱۴۰۳ برای کشنده شکموتو و نیمه دوم مهر ۱۴۰۳ برای کامیون باری شکموتو وجود دارد.

پیش‌پرداخت طرح فروش تسهیلاتی برای کامیون کشنده شکموتو، ۲.۵ میلیارد تومان می‌باشد، به اضافه ۹۰۰ میلیون تومان که در هنگام صدور دعوتنامه اعلام دریافت می‌شود. برای کامیون باری شکموتو X5000-L نیز پیش‌پرداخت، ۲ میلیارد تومان اعلام شده و ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از باقیمانده وجه خودرو نیز در زمان صدور دعوتنامه از مشتری دریافت می‌شود.

باقیمانده وجه خودروها نیز همانطور که اشاره شد، در قالب تسهیلات ۵ ساله به مبلغ ۳ میلیارد تومان قابل تسویه می‌باشد. مبلغ هر یک از اقساط این تسهیلات خرید کامیون های کشنده و باری شکموتو شرکت آرین دیزل، حدود ۹۸ میلیون تومان می‌باشد.

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟