با قیمت قطعی و تسهیلات بانکی ۱۸ ماهه اعلام شد؛

فروش اقساطی پیکاپ کلوت اتوماتیک – مرداد ۱۴۰۳

بخشنامه جدید فروش اقساطی پیکاپ کلوت اتوماتیک با ۱.۳۷۳.۴۰۰.۰۰۰ تومان تسهیلات ۱۸ ماهه از هفدهم مرداد ماه به نمایندگی های مکث موتور ابلاغ شده.

جمعه - ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۸
با قیمت قطعی و تسهیلات بانکی ۱۸ ماهه اعلام شد؛ فروش اقساطی پیکاپ کلوت اتوماتیک – مرداد ۱۴۰۳

از روز هفدهم مرداد ماه، مکث موتور بخشنامه جدیدی را برای فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک فعال کرده که طبق آن، متقاضیان خرید می‌توانند با پرداخت ۷۰۰ میلیون تومان به عنوان پیش‌پرداخت، این خودرو را ثبت‌نام کنند و از تسهیلات ۱۸ ماهه خرید به مبلغ ۱.۳۷۳.۴۰۰.۰۰۰ تومان بهره‌مند شوند.

شرایط فروش اقساطی پیکاپ کلوت اتوماتیک – مرداد ۱۴۰۳
قیمت مصوب فروش (تومان)پیش‌پرداخت در زمان ثبت‌نام (تومان)پرداخت دوم در زمان صدور دعوتنامه (تومان)
۲.۲۸۹.۰۰۰.۰۰۰۷۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان۲۱۵.۶۰۰.۰۰۰
مبلغ تسهیلات (تومان)مبلغ هر قسط
۱.۳۷۳.۴۰۰.۰۰۰۹ ماه اول – حدود ۹۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان۹ ماه دوم – حدود ۸۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
تعداد اقساطجریمه تاخیرموعد تحویل
۱۸ ماهه۱۲ درصد سالانه۹۰ روز کاری
رنگ‌های قابل‌عرضه: سفید، مشکی
شروع اقساط ۱ ماه پس از تایید پرداخت تسهیلات توسط بانک می‌باشد
MaxMotor Kalut AT Pickup Side View

شرایط فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک

در این طرح فروش اقساطی پیکاپ کلوت اتوماتیک، قیمت مصوب فروش، ۲ میلیارد و ۲۸۹ میلیون تومان اعلام شده و تسهیلات ذکر شده (به مبلغ ۱.۳۷۳.۴۰۰.۰۰۰ تومان) در قالب ۹ قسط حدودا ۹۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی برای ۹ ماه اول و ۹ قسط حدودا حدود ۸۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی برای ۹ ماه دوم قابل تسویه است. ۲۱۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان از باقیمانده قیمت مصوب فروش خودرو نیز در زمان صدور دعوتنامه از مشتری دریافت خواهد شد.

موعد تحویل خودروهای ثبت‌نامی در این طرح فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک، ۹۰ روز کاری اعلام شده. ذکر این نکته ضروری است که هزینه بیمه بدنه بر عهده مشتری بوده و پس از تایید تسهیلات توسط بانک و در زمان واریز پیش‌پرداخت دریافت می‌شود. شروع اقساط نیز ۱ ماه پس از تایید پرداخت تسهیلات توسط بانک می‌باشد.

با قیمت قطعی و تسهیلات بانکی ۱۸ ماهه اعلام شد؛ فروش اقساطی پیکاپ کلوت اتوماتیک – مرداد ۱۴۰۳

جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرایط فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک می‌توانید به نمایندگی های مجاز فروش و خدمات پس از فروش مکث موتور در سراسر کشور مراجعه کنید.

مشخصات پیکاپ کلوت اتوماتیک

پیکاپ کلوت اتوماتیک که در اصل همان دایون V5 است، با یک موتور ۲.۴ لیتری توربوشارژ بنزینی توسط مکث موتور مونتاژ و عرضه می‌شود که ۲۱۵ اسب‌بخار قدرت داشته، با توان تولید ۳۲۰ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه، به گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک متصل است.

این پیشرانه، محرک چهار چرخ است و مکمل آن برای ارتقاء قابلیت آفرود، قفل دیفرانسیل عقب از نوع اتوماتیک می‌باشد. متوسط مصرف سوخت نیز ۱۲.۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است.

با قیمت قطعی و تسهیلات بانکی ۱۸ ماهه اعلام شد؛ فروش اقساطی پیکاپ کلوت اتوماتیک – مرداد ۱۴۰۳

در این پیکاپ دو کابین شرکت مکث موتور، امکاناتی نظیر کنترل پایداری الکترونیک، دو ایربگ، TPMS، کروزکنترل، دوربین دنده عقب و سنسور های نور و باران در بخش ایمنی ارائه می‌شود.

ورود و استارت بدون کلید، مولتی‌مدیا لمسی هشت اینچ، سیستم صوتی با هشت بلندگو، GPS، غربیلک فرمان با کنترلگرهای چندمنظوره، پوشش چرم کابین، تهویه اتوماتیک با صفحه کنترل لمسی و تنظیم برقی صندلی راننده در شش جهت نیز از امکانات رفاهی پیکاپ کلوت اتوماتیک هستند.

گفتنی است این محصول با یک پوشش ضد خش برای قیمت بار عرضه می‌شود و دارای عایق درب موتور و رکاب های جانبی آلومینیومی است.

MaxMotor Kalut AT Pickup Engine
5 از 1 رای

نظر شما چیست؟