با قیمت قطعی و پرداخت مرحله‌ای به اجرا درمی‌آید؛

شرایط فروش کامیون کشنده کامل P9 560 – مرداد ۱۴۰۳

بخشنامه جدید فروش کامیون کشنده کامل P9 از امروز در نمایندگی های مجاز فروش و خدمات پس از فروش کامل دیزل فعال شده است.

چهارشنبه - ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۹
شرایط فروش کامیون کشنده کامل P9 560 – مرداد ۱۴۰۳

بخشنامه فروش کشنده Kamel P9 به نمایندگی های مجاز فروش و خدمات پس از فروش شرکت کامل دیزل ابلاغ شد. طبق این بخشنامه که ویژه مرداد ماه ۱۴۰۳ می‌باشد، شرایط فروش کامیون کشنده کامل P9 با قیمت قطعی و پرداخت چهار مرحله ای وجه خودرو فراهم آمده است.

در این نوبت فروش، قیمت قطعی کامیون کشنده کامل P9، شش میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان تعیین شده و متقاضیان خرید می‌بایست ۲ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان از این مبلغ را در هنگام ثبت نام به عنوان پیش پرداخت به شماره حساب اعلامی از سوی شرکت واریز کنند. مابقی وجه خودرو نیز در قالب سه فقره چک صیادی، هر یک به مبلغ ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون با سررسی ۳۰ روزه، ۶۰ روزه و ۹۰ روزه تسویه می‌شود.

شرایط فروش کامیون کشنده کامل P9 560 مرداد ۱۴۰۳
قیمت قطعی و مصوب: ۶.۱۲۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان
پیش‌پرداخت (در هنگام ثبت‌نام): ۲.۵۲۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان
پرداخت دوم
(چک صیادی ۳۰ روزه)
پرداخت دوم
(چک صیادی ۶۰ روزه)
پرداخت دوم
(چک صیادی ۹۰ روزه)
۱.۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان۱.۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان۱.۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان
موعد تحویل: هفته چهارم آبان ماه ۱۴۰۳
شروع ثبت‌نام از ۱۷ مرداد ۱۴۰۳

لازم به ذکر است کلیه پرداخت ها می‌بایست صرفا بنام خریدار و در وجه شرکت کامل دیزل صورت بپذیرد. قرارداد و اسناد مربوطه نیز صرفا بنام خریدار صادر خواهد شد. کلیه محصولات با ۲ سال گارانتی یا پیمایش ۲۰۰ هزار کیلومتر عرضه می‌شوند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و یا ثبت‌نام، می‌توانید به دفتر فروش مرکزی کامل دیزل واقع در تهران، اسلامشهر، شهرک کامیونداران مراجعه فرمایید و یا از طریق شماره های ۰۲۱۵۶۳۷۵۹۱۱ و ۰۲۱۵۶۳۷۶۰۹۶ با کارشناسان فروش کامل دیزل در تماس باشید. همچنین می‌توانید به نمایندگی های مجاز فروش و خدمات پس از فروش کامل دیزل در سراسر کشور مراجعه فرمایید.

5 از 2 رای

نظر شما چیست؟