با فراخوان تکمیل وجه برای اولین سری خریداران؛

قیمت کارخانه سهند S پارس خودرو مشخص شد

قیمت نهایی خودرو سهند S با فراخوان تکمیل وجه اولین سری از ثبت‌نام کنندگان این خودرو، توسط پارس خودرو اعلام شد.

یکشنبه - ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۹
با فراخوان تکمیل وجه برای اولین سری خریداران؛ قیمت کارخانه سهند S پارس خودرو مشخص شد

طبق دعوتنامه تکمیل وجهی که برای اولین سری از مشتریان خودرو سهند S شرکت پارس خودرو ارسال شده، قیمت نهایی و قطعی این خودرو برای مشتریان، ۴۵۹ میلیون و ۴۱۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

خودرو سهند شرکت پارس خودرو - Sahand by Pars Khodro

سهند در اصل یک فیس‌لیفت برپایه خودرو ساینا است که خود، فیس‌لیفت تیبا بود. این خودرو، فعلا در تیپ پایه یا همان S که دارای امکاناتی نظیر غربیلک فرمان D-Cut، صندلی های جلو با تنظیم دستی (۶ جهته راننده و ۴ جهته سرنشین کناری)، پوشش پارچه‌های صندلی‌ها، دو ایربگ، TPMS، آینه‌های جانبی برقی، دیلایت و سنسور نور، رادیوپخش با دو عدد بلندگو و شیشه بالابر های برقی است، عرضه شده و قیمت مذکور، برای همین تیپ پایه می‌باشد.

در ادامه تیپ مجهزتر سهند که سوار بر رینگ های ۱۴ اینچ آلومینیومی (به جای فولادی تیپ پایه)، دارای امکانات بیشتری نظیر سانروف، گرمکن و تاشو برقی آینه های جانبی، مانیتور ۷ اینچی، چهار بلندگو، آنتن سقفی کوسه‌ای، تریم داخلی دو رنگ، پوشش چرم صندلی ها و کنترلگرهای چندمنظوره غربیلک فرمان نیز می‌باشد، به بازار خواهد آمد.

با فراخوان تکمیل وجه برای اولین سری خریداران؛ قیمت کارخانه سهند S پارس خودرو مشخص شد

البته هر دو تیپ، موتور یکسان از نوع ۱.۵ لیتری ۹۰ اسب‌بخاری M15GSI دارند که با ۱۳۷ نیوتن‌متر گشتاور، به گیربکس ۵ سرعته دستی متصل است و به ادعای سازنده، حداکثر سرعت ۱۷۲ کیلومتر در ساعت به خودرو می‌دهد.

خودرو سهند شرکت پارس خودرو - Sahand by Pars Khodro
5 از 1 رای

نظر شما چیست؟