ویژه خودرو های صفر، آسیب‌دیده و کارکرده؛

مزایده ایران خودرو خراسان – مرداد ۱۴۰۳

۱۱ تا ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ مرحله جدید مزایده های ایران خودرو که مختص خودروهای صفر، آسیب‌دیده و کارکرده ایران خودرو خراسان است، برگزار خواهد شد.

پنجشنبه - ۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۱
ویژه خودرو های صفر، آسیب‌دیده و کارکرده؛ مزایده ایران خودرو خراسان - مرداد ۱۴۰۳

آگهی تازه ترین مزایده ایران خودرو، منتشر شد. این مزایده که مختص خودرو های صفر، آسیب‌دیده و کارکرده ایران خودرو خراسان می‌باشد، از روز پنجشنبه ۱۱ مرداد ماه آغاز می‎شود و متقاضیان، تا روز یکشنبه ۱۴ مرداد فرصت این را خواهند داشت تا با بازدید از خودروها، نسبت به ثبت قیمت پیشنهادی و شرکت در مزایده جدید ایران خودرو، اقدام نمایند.

محل برگزاری این مزایده جدید خودروهای ایران خودرو خرسان، کیلومتر ۵۵ جاده مشهد-نیشابور، شهر جدید بینالود، شرکت ایران خودرو خراسان می‌باشد و ساعات بازدید از خودروها در بازه زمانی مذکور، ۸:۳۰ تا ۱۵:۰۰ اعلام شده است.

برای شرکت در مزایده، متقاضیان ابتدا می‌بایست به محل برگزاری واقع در ایران خودرو خراسان مراجعه کرده، سپس با بازدید از خودروها و انتخاب خودرو یا خودروهای مد نظر برای خرید، نسبت به ثبت قیمت پیشنهادی خود در سایت مزایده های ایران خودرو به آدرس auction.ikco.ir اقدام نمایند.

لازم به ذکر است محدودیتی برای انتخاب خودرو جهت ثبت قیمت پیشنهادی و خرید برای هر کُد ملی، وجود ندارد اما جهت ثبت قیمت پیشنهادی برای هر کدام از خودرو های قابل عرضه، متقاضی ملزم به پرداخت اینترنتی ۲۰ میلیون تومان به عنوان سپرده شرکت در مزایده است. این مبلغ، در صورتی که قیمت پیشنهادی متقاضی به عنوان قیمت پیشنهادی برنده انتخاب نشود، در مدت معین به حساب اعلامی از سوی متقاضی، عودت داده خواهد شد.

در صورت برنده شدن در مزایده نیز متقاضی می‌بایست تا مهلت تعیین شده نسبت به واریز کل مبلغ خودرو اقدام نماید. در غیر این صورت، سپرده شرکت در مزایده به نفع مزایده‌گذار، یعنی شرکت ایران خودرو خراسان، وصول خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه شرکت در مزایده و دریافت اطلاعات تکمیلی، می‌توانید از ۱۱ تا ۱۵ مرداد ساعت ۸:۳۰ تا ۱۵:۰۰ به محل برگزاری مزایده مراجعه فرمایید و یا از طریق شماره های ۰۹۱۵۵۲۱۸۳۳۴ (بادپا) و یا ۴۴۷۹۶۹۴۸ و ۴۴۷۹۶۹۵۶ (نوری) تماس حاصل نمایید.

ویژه خودرو های صفر، آسیب‌دیده و کارکرده؛ مزایده ایران خودرو خراسان - مرداد ۱۴۰۳
5 از 1 رای

نظر شما چیست؟