مروری بر ۱۲ سال فعالیت یکی از بزرگترین تجاری‎سازان ایران؛

آرین دیزل، امروز، ۱۲ ساله شد

آرین دیزل، تولید کننده انواع کامیونت ها و ون JAC، کامیون های باری و کشنده شاکمان و کاربری، امروز، ۲۰ تیر ۱۴۰۳، دوازده ساله شد.

چهارشنبه - ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵
مروری بر ۱۲ سال فعالیت یکی از بزرگترین تجاری‎سازان ایران؛ آرین دیزل، امروز، ۱۲ ساله شد

آرین‌دیزل که در حال حاضر یکی از بزرگترین تجاری‌سازان کشورمان به حساب می‌آید و توانسته با تولید و عرضه انواع کامیونت، ون، کامیون باری و کشنده و کاربری، پاسخگوی نیاز طیف وسیعی از مشتریان در بازار خودروهای تجاری و کار کشور باشد، امروز، ۲۰ تیر ۱۴۰۳، دوازده ساله شد. این شرکت در سال ۱۳۹۱ با هدف تحول در صنعت خودروهای تجاری تأسیس شد و از تولید نخستین محصول با به‌روزترین فناوری‌ها، کاملا پیداست که آرین دیزل همیشه تلاش کرده تا نیازهای مشتریان را به بهترین شکل ممکن برآورده کند و به اعتماد آنان، پاسخ دهد.

کارخانه آرین دیزل - آرین پارس موتور در شهرستان خمین

پس از تأسیس در سال ۱۳۹۱، آرین دیزل با تعریف استانداردهای جدید در کیفیت، رضایت و ارزش مشتری، تبدیل به نیرویی محرک در بخش خودروهای تجاری شد. یک سال پس از تأسیس شرکت، آرین دیزل شراکت خود با JAC Motors را شروع و در سال ۱۳۹۳ واردات خودروهای تجاری سبک با برند JAC را آغاز کرد. سبد اولیه محصولات آرین دیزل دربرگیرنده محصولاتی از سری N شرکت JAC شامل کامیونت‌های ۶/۵ تن، ۶ تن، ۵/۷ تن و ۲/۸ تن بود.

با توسعه شرکت، بلندپروازی‌های آرین دیزل ادامه پیدا کرد و تصمیم بر آن شد که آرین دیزل صرفاً واردکننده این محصولات تجاری نباشد، بلکه در راستای تولید محصولات نیز قدم بردارد. این تفکر منجر به خرید سایت تولیدی شهرستان خمین شد. علیرغم چالش‌های موجود در بخش تولید، آرین دیزل سه محصول تجاری سبک JAC – کامیونت‌های N60، N85 و N90 – و همچنین ون Sunray را به بازار معرفی کرد.

کامیونت های JAC آرین دیزل در ایران - مروری بر ۱۲ سال فعالیت یکی از بزرگترین تجاری‎سازان ایران؛ آرین دیزل، امروز، ۱۲ ساله شد

سه سال بعد و در پی آغاز همکاری راهبردی با شرکت SHACMAN، آرین دیزل تحت برند SHACMOTO وارد حوزه خودروهای تجاری سنگین شد. این همکاری موجب شد تا آرین دیزل محصولاتی از قبیل کشنده تک محور X5000، کامیون باری جفت محور X5000L و همچنین کامیون کمپرسی جفت محور X5000D را به سبد محصولات خود اضافه کند و حضور خود در بازار خودروهای تجاری را استحکام بخشد.

امروز آرین دیزل تبدیل به یک سازمان چند وجهی در صنعت خودروهای تجاری شده است و دارای شبکه فروش و خدمات پس از فروش با ۳۰ نماینده در سرتاسر کشور است. از دستاوردهای اخیر آرین دیزل می‌توان تبدیل شدن به دومین تولیدکننده خودروهای تجاری سبک در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ از حیث تعداد فروش و تولید را نام برد. مطمئناً بدون کمک ۳۰۰ متخصصی که در حال حاضر در آرین دیزل مشغول به خدمت هستند، دستیابی به چنین اهدافی میسر نبود.

کامیون کشنده شکموتو X5000 آرین دیزل - مروری بر ۱۲ سال فعالیت یکی از بزرگترین تجاری‎سازان ایران؛ آرین دیزل، امروز، ۱۲ ساله شد

با نگاه به آینده، آرین دیزل تمرکز خود را بر روی توسعه سبد محصولات قرار داده است و تصمیم به معرفی یک کشنده اقتصادی و همچنین یک کشنده مدرن و زیبا با همکاری شرکت SHACMAN و چهار محصول جدید در بخش کامیونت‌ها با همکاری شرکت JAC در آینده‌ای نزدیک گرفته است. این شرکت مشتاقانه درانتظار پروژه‌های آتی خود است و متعهد است که تعالی را در کلیه جنبه‌های عملیات خود سرلوحه امور قرار دهد.

شعار آرین دیزل این است که به ارزش‌هایی چون کیفیت، نوآوری، و مشتری‌مداری پایبند است و این ارزش‌ها، نه تنها در محصولات و خدمات این شرکت، بلکه در تعاملات روزمره با مشتریان، همکاران، و شرکای تجاری آرین دیزل نیز تجلی می‌یابند. با این شعار و رویکرد، آرین دیزل معتقد است که موفقیت پایدار از تعهد به این اصول حاصل می‌شود.

کامیون کشنده شکموتو X6000 آرین دیزل - مروری بر ۱۲ سال فعالیت یکی از بزرگترین تجاری‎سازان ایران؛ آرین دیزل، امروز، ۱۲ ساله شد

آنچه که خواندید، متنی است که آرین دیزل به مناسبت ۱۲ سالگی خود منتشر کرده. در ادامه این متن آمده:

“در این لحظه ویژه، مایلیم از همه مشتریان، کارکنان، و شرکای تجاری که ما را در این مسیر همراهی کرده‌اند، صمیمانه تشکر کنیم. بدون حمایت شما، دستاوردهای ما ممکن نمی‌بود.”

5 از 2 رای

نظر شما چیست؟