از صبح روز سه‌شنبه ۱۹ تیر آغاز می‌شود؛

فروش سایپا کوییک GXR-L با ترمز ESC

در طرح جدید فروش سایپا که از ۱۹ تیر آغاز می‌شود، کوییک GXR-L با ترمز ESC برای متقاضیان عادی، مادران و دارندگان خودرو فرسوده قابل خریداری است.

دوشنبه - ۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
از صبح روز سه‌شنبه ۱۹ تیر آغاز می‌شود؛ فروش سایپا کوییک GXR-L با ترمز ESC

بخشنامه فروش فوق العاده سایپا کوییک GXR-L با ترمز ESC قرار است از صبح روز سه‌شنبه ۱۹ تیر فعال شود. در این مرحله از فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا که قرار است بدون قرعه کشی و یا شرط پیش ثبت‌نام در سامانه یکپارچه به اجرا درآید، قیمت مصوب ۳۸۴ میلیون و ۸۲۴ هزار تومانی برای کوییک GXR-L با ترمز ESC در نظر گرفته شده و موعد تحویل خودروهای ثبت‌نامی، حداکثر ۹۰ روز پس از پذیرش اعلام شده است.

فروش فوق‌العاده سایپا کوییک GXR-L با ترمز ESC
نوع خودروکوییک GXR-L با ترمز ESC
قیمت مصوب۳۸۴.۸۲۴.۰۰۰ تومان
موعد تحویل۹۰ روز پس از پذیرش
رنگ‌های قابل‌عرضه:
سفید-مشکی، سفید-قرمز، مشکی-قرمز، نقره‌ای-مشکی، کرم-مشکی، خاکستری-مشکی، قرمز-مشکی
شروع ثبت‌نام: ۱۰ صبح سه‌شنبه ۱۹ تیر

در این طرح فروش، سایپا گزینه های متنوعی را برای رنگ بدنه در نظر گرفته که همگی نیز دو رنگ می‌باشند. این گزینه‌ها عبارتند از سفید-مشکی، سفید-قرمز، مشکی-قرمز، نقره‌ای-مشکی، کرم-مشکی، خاکستری-مشکی و قرمز-مشکی.

شرایط ثبت نام متقاضیان عادی

همانطور که اشاره شد، این طرح نه در قالب قرعه‌کشی برگزار می‌شود، و نه به شرط پیش ثبت‌نام در سامانه یکپارچه، اما محدودیت های سال های گذشته ثبت‌نام خودرو، برای این طرح نیز پابرجاست. و این یعنی متقاضی خرید سایپا کوییک GXR-L با ترمز ESC می‌بایست ۱۸ سال به بالا و دارای گواهینامه حداقل پایه ۳ رانندگی باشد و فاقد پلاک انتظامی فعال باشد. در ضمن، طی ۴۸ ماه گذشته نزد شرکت های ایران خودرو یا سایپا و طی ۲۴ ماه گذشته از سایر خودروسازان ثبت‌نام خودرو یا صدور فاکتور نداشته باشد.

ثبت‌نام طرح مادران

در فروش ویژه طرح جوانی جمعیت این محدودیت ها لحاظ نشده اما ثبت‌نام، مختص مادرانی است که دارای دو فرزند و یا بیشتر باشند به شرط این که فرزند دوم به بعد متولد ۱۹ آبان ۱۴۰۰ و یا بعد از این تاریخ باشد. برای طرح مادران، زمان پیش‌ثبت‌نام از ۱۹ الی ۲۴ تیر اعلام شده است.

جایگزینی خودرو فرسوده

لازم به ذکر است این طرح جدید فروش سایپا کوییک ویژه متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده نیز هست. این دسته از متقاضیان ابتدا می‌بایست نسبت به تایید فرم اقرارنامه درج شده در سیستم، اقدام، و اطلاعات مرتبط با خودرو فرسوده خود شامل شماره VIN، شماره شاسی، شماره موتور، کاربری خودرو فرسوده و مدل (سال ساخت) را در فیلدهای مربوطه وارد نمایند و پس از تکمیل اطلاعات خودرو فرسوده، نسبت به تایید آن اقدام نمایند.

اطلاعات مرتبط با مشتری و خودروی فرسوده ایشان بصورت آنلاین از سامانه ستاد نوسازی، استعلام می‌شود و در صورت تایید ستاد مبنی بر حایز شرایط بودن متقاضی، بلافاصله امکان پرداخت وجه و ثبت‌نام برای مشتری فراهم می‌گردد. در صورتی که به هر نحو، متقاضی محترم امکان اسقاط خودرو نداشته باشد، مبلغ واریزی ایشان بدون پرداخت سود انصراف، عودت خواهد شد.

نحوه ثبت نام سایپا کوییک GXR-L با ترمز ESC

طرح فروش جدید سایپا کوییک GXR-L با ترمز ESC بصورت اینترنتی و از طریق سایت فروش محصولات گروه سایپا به اجرا درخواهد آمد. شروع ثبت‌نام از ساعت ۱۰ صبح اعلام شده و تا زمان تکمیل ظرفیت، ادامه خواهد داشت. در این نوبت نیز محدودیت کُد ملی اعمال خواهد شد و امکان صلح در آن وجود ندارد. در ضمن، کارت بانکی که ثبت نام با آن صورت می‌پذیرد، و همچنین شماره تلفن همراهی که در سیستم ثبت می‎شود می‌بایست بنام خریدار باشند.

5 از 2 رای

نظر شما چیست؟