"خاکستری فریبنده" رنگ جدید Vespa GTV300 است؛

رنگ جدید وسپا برای ژاپنی‌ها رو شُد

وسپا برای GTV300 که از اسکوتر های بالارده این موتورسیکلت ساز مشهور ایتالیایی به‌حساب می‌آید، رنگ بدنه جدید بنام “خاکستری فریبنده” معرفی کرده.

شنبه - ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۶
"خاکستری فریبنده" رنگ جدید Vespa GTV300 است؛ رنگ جدید وسپا برای ژاپنی‌ها رو شُد

اصل وسپا سواری به این است که سوار بر آن، دیده شوید. این نشان نمادین دنیای موتورسیکلت، بیشتر از هر چیزی که تصورش را بکنید، نماد یک سبک زندگی ایتالیایی است و همین باعث شده تا بسیار مورد توجه قرار بگیرد؛ مخصوصا در سال های گذشته.

وسپا هم که بدش نمی‌آید از این توفیق اجباری، نهایت بهره را ببرد، هر از چند گاهی ویژگی های جذاب به لایناپ اسکوترهای دوست‌داشتنی خود اضافه می‌کند. تازه‌ترین آنها نیز اضافه شدن طیف جدیدی از رنگ خاکستری، بنام “خاکستری فریبنده یا Travolgente Gray” به پالت رنگ های وسپا GTV300 است.

"خاکستری فریبنده" رنگ جدید Vespa GTV300 است؛ رنگ جدید وسپا برای ژاپنی‌ها رو شُد

این رنگ جدید بدنه که با جزئیات گرافیکی نارنجی رنگ نیز همراه بوده، در بازار ژاپن برای Vespa GTV300 ارائه شده، جذابیت این محصول را به‌واقع دوچندان می‌کند. و این را هم باید مد نظر داشته باشید که GTV300 از پرچمداران اسکوترهای وسپا به حساب می‌آید و به خودی خود، محصولی پریمیوم و بالارده می‌باشد.

برچسب قیمت ۹۱۳ هزار یِن Vespa GTV300 (معادل ۵.۷۹۹ دلار) نیز گواه همین ادعاست. استارت بدون کلید، چراغ های LED جلو و عقب و پشت‌آمپر دیجیتال از جمله امکاناتی است که وسپا GTV300 ارائه می‌دهد. محرک این موتورسیکلت جذاب ایتالیایی نیز یک نمونه ۲۷۸ سی‌سی از سری موتور های HPE یا همان High-Performance Engine وسپاست که ۲۳.۸ اسب‌بخار قدرت دارد.

"خاکستری فریبنده" رنگ جدید Vespa GTV300 است؛ رنگ جدید وسپا برای ژاپنی‌ها رو شُد

این عددقدرت، برای یک اسکوتر شهری، عدد قابل‌توجهی است و به خوبی نشان می‌دهد سواری با Vespa GTV300 چه هیجانی می‌تواند داشته باشد.

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟