قیمت خودرو وارداتی BM Cars حدود ۲۹۰ میلیون تومان افزایش یافت؛

فروش هونگچی H5 وارداتی با قیمت جدید

متقاضیان اولویت‌دهی شده خرید هونگچی H5 از سامانه یکپارچه وارداتی‌ها ۱۹ تا ۲۹ تیر را فرصت دارند تا با واریز وجه، ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

جمعه - ۱۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵
قیمت خودرو وارداتی BM Cars حدود ۲۹۰ میلیون تومان افزایش یافت؛

بی‌ام کارز با ابلاغ بخشنامه جدید فروش هونگچی H5، قیمت جدید این خودرو وارداتی را ویژه تیر ماه ۱۴۰۳ اعلام کرد. طبق بخشنامه جدید فروش، قیمت هونگچی H5 وارداتی بی‌ام کارز ۲ میلیارد و ۹۰۹ میلیون و ۲۱۳ هزار تومان می‌باشد که در مقایسه با قیمت ۲ میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومانی خودرو در طرح پیشین، نزدیک به ۲۹۰ میلیون تومان افزایش قیمت را نشان می‌دهد.

شرایط واریز وجه و تکمیل ثبت‌نام هونگچی H5
قیمت مصوب۲.۹۰۹.۲۱۳.۰۰۰ تومان
موعد تحویلهفته آخر آبان ۱۴۰۳
رنگ‌های قابل عرضهسفید، مشکی، خاکستری
تریم داخلیقهوه‌ای-مشکی ، قرمز-مشکی
جریمه تاخیر۳% ماهیانه
مدل۲۰۲۴
تاریخ ثبت‌نام۱۹ تا ۲۹ تیر ۱۴۰۳
قیمت خودرو وارداتی BM Cars حدود ۲۹۰ میلیون تومان افزایش یافت؛

بخشنامه جدید فروش خودرو وارداتی هونگچی H5 ویژه آن دسته از متقاضیان اولویت‌دهی شده است که در مرحله اخیر عرضه خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه، این محصول بی‌ام کارز گروه بهمن را به عنوان یکی از پنج اولویت خرید خود انتخاب کرده‌اند.

برای این دسته از متقاضیان، Hongqi H5 در سه رنگ بدنه سفید، مشکی و خاکستری قابل سفارش است و تریم داخلی، بر اساس موجودی، می‌تواند قهوه‌ای-مشکی و یا قرمز-مشکی باشد. تحویل خودروهای ثبت‌نامی در این نوبت نیز هفته آخر آبان ۱۴۰۳ خواهد بود.

قیمت خودرو وارداتی BM Cars حدود ۲۹۰ میلیون تومان افزایش یافت؛

گفتنی است خودروهای قابل عرضه در این نوبت، با سه سال گارانتی و یا ۱۰۰ هزار کیلومتر پیمایش (هر کدام زودتر فرا برسد) توسط بی‌ام کارز گروه بهمن تحویل مشتری می‌شوند و امکان خرید بیمه بدنه پایه با هزینه ۱۰ میلیون و ۸۷۹ هزار تومان و یا بیمه بدنه کامل با هزینه ۲۴ میلیون و ۸۶۶ هزار تومان در هنگام ثبت‌نام وجود دارد.

بیمه بدنه پایه شامل تعهدات حادثه، سرقت کلی، آتش‌سوزی، صاعقه، انفجار و تشویقی حذف استهلاک خودرو بصورت رایگان می‌باشد. بیمه بدنه کامل نیز در کنار این موارد، شامل حذف فرانشیز، نوسانات قیمت تا سقف ۵۰ درصد ارزش خودرو، شکست شیشه، سرقت در جا قطعات خودرو تا سقف ۵۰ میلیون تومان، پوشش بلایای طبیعی، تعهد مواد شیمیایی و اسیدی و هزینه ایاب و ذهاب می‌شود.

قیمت خودرو وارداتی BM Cars حدود ۲۹۰ میلیون تومان افزایش یافت؛

هونگچی H5 یک سدان میدسایز چینی است که در کنار بهره‌مندی از یک ظاهر متمایز و شکیل، با موتور قدرتمندی عرضه می‌شود که از نوع ۲.۰ لیتری توربوشارژ ۲۲۲ اسب‌بخاری است با ۳۴۰ نیوتن‌متر گشتاور. گیربکس متصل به این پیشرانه ۴ سیلندر نیز از نوع ۸ سرعته اتومات ساخت آیسین است.

ورود و استارت بدون کلید، صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم در ۱۲ جهت به همراه سیستم سرمایش و گرمایش و حافظه تنظیمات، صندلی برقی سرنشین کناری جلو با قابلیت تنظیم در ۴ جهت به همراه سیستم سرمایش و گرمایش، آینه‌های برقی تاشو دارای گرمکن و حافظه تنظیمات، سانروف برقی با پرده برقی، پوشش چرم صندلی‌ها، کروزکنترل تطبیقی و سیستم دید ۳۶۰ درجه از جمله امکاناتی هستند که در قالب Hongqi H5 وارداتی BM Cars گروه بهمن به خریداران این خودرو، ارائه می‌شود.

قیمت خودرو وارداتی BM Cars حدود ۲۹۰ میلیون تومان افزایش یافت؛

متقاضیان اولویت‌دهی شده خرید برای این نوبت فروش خودرو وارداتی هونگچی H5 از ۱۰ صبح روز سه شنبه ۱۹ تیر تا پایان روز جمعه ۲۹ تیر فرصت خواهند داشت تا با مراجعه به صفحه بی‌ام کارز در سایت فروش محصولات گروه بهمن و واریز وجه، ثبت‌نام خود را نهایی کنند.

5 از 3 رای

نظر شما چیست؟