با قیمت مصوب ۱ میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان؛

فروش خودرو برقی JAC EJ7 کرمان موتور

فروش خودرو برقی JAC EJ7 از ۱۲ تیر از طریق سایت فروش محصولات کرمان موتور آغاز می‌شود؛ در این نوبت امکان خرید نقدی و اقساطی خودرو وجود دارد.

دوشنبه - ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸
با قیمت مصوب ۱ میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان؛ فروش خودرو برقی JAC EJ7 کرمان موتور

کرمان موتور قرار است از فردا (سه‌شنبه ۱۲ تیر)، بخشنامه فروش خودرو برقی JAC EJ7 را با قیمت مصوب ۱ میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان، فعال کند. در این طرح فروش خودرو برقی جک EJ7 که تا ۱۸ تیر ماه و یا تکمیل ظرفیت، ادامه خواهد داشت، هم امکان خرید نقدی وجود دارد، و هم امکان خرید اقساطی، با اقساط ۱۲ یا ۲۴ ماهه. موعد تحویل نیز ۳۰ روز کاری اعلام شده است.

با قیمت مصوب ۱ میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان؛

در فروش اقساطی، کرمان موتور مبلغ پیش‌پرداخت را ۱ میلیارد تومان در نظر گرفته. در بازپرداخت ۱۲ ماهه اقساط، باقیمانده وجه خودرو در قالب چهار فقره چک به مبلغ ۹۳ میلیون و ۲۹۰ هزار و ۲۰۰ تومان تسویه می‌شود. در بازپرداخت ۲۴ ماهه نیز هشت فقره چک به مبلغ ۵۵ میلیون و ۹۰۴ هزار و ۱۰۰ تومان از مشتری دریافت می‌شود.

شرایط فروش نقدی و اقساطی JAC EJ7 کرمان موتور
قیمت مصوب۱.۳۲۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان
پیش‌پرداخت۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان
اقساط ۱۲ ماههاقساط ۲۴ ماهه
۴ فقره چک
۹۳.۲۹۰.۲۰۰ تومانی
۳ماه یک فقره
۸ فقره چک
۵۵.۹۰۴.۱۰۰ تومانی
۳ماه یک فقره
موعد تحویل: ۳۰ روز کاری
جریمه تاخیر: ۲.۵% ماهیانه
رنگ خودرو: مشکی متالیک
تاریخ ثبت‌نام: ۱۲ الی ۱۸ تیر

لازم به ذکر است چک ها می‌بایست با فواصل سررسید سه ماهه به شرکت ارائه شوند و سررسید اولین چک، ۲۵ مهر ۱۴۰۳ می‌باشد. طبیعی است که در روش فروش اقساطی، سند تا تسویه کامل، در رهن شرکت خواهد بود. گفتنی است خودروها در مدل ۲۰۲۴ و در رنگ بدنه سیاه قابل عرضه می‌باشند. در صورت تاخیر در تحویل خودروهای ثبت‌نامی به خریداران نیز ۲.۵ درصد جریمه تاخیر متوجه شرکت خواهد بود.

با قیمت مصوب ۱ میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان؛

خودرو JAC EJ7 که با نام JAC E50A نیز شناخته می‌شود، دارای تناسبات و اتاق کاملا مشابه با خودروی KMC J7 کرمان‌موتور بوده، از یک پیشرانه الکتریکی ۱۹۲ اسب‌بخاری با توان تولید ۳۴۰ نیوتن‌متر گشتاور بهره می‌برد. منبع تغذیه پیشرانه مذکور، مجموعه باتری‌های ۵۰.۱ کیلووات‌ساعت است و طبق کاتالوگ، با هر بار شارژ کامل، خودروی الکتریکی JAC EJ7 می‌تواند تا ۴۰۲ کیلومتر را بی‌وقفه بپیماید.

مدت زمان شارژ مجموعه باتری‌ها، با برق شهری (۱۵ تا ۱۰۰ درصد)، حدود ۸ ساعت و ۳۰ دقیقه زمان می‌برد. البته در حالت شارژ سریع AC، می‌توان ۳۰ تا ۸۰ درصد ظرفیت باتری را در حدود ۴۸ دقیقه شارژ کرد. صفر تا صد خودرو نیز ۷.۶ ثانیه اعلام شده.

با قیمت مصوب ۱ میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان؛ فروش خودرو برقی JAC EJ7 کرمان موتور

در بخش امکانات ایمنی، شاهد عرضه JAC EJ7 با مواردی نظیر ۲ ایربگ، سیستم پایش فشار باد تایرها، کنترل پایداری الکترونیک، کنترل حرکت در سربالایی، اتوهُلد، ترمز پارک برقی، ABS+EBD، سنسور های نور و باران، دوربین دنده عقب و سنسور پارک عقب هستیم.

در بخش رفاهی نیز امکاناتی نظیر کروزکنترل، ورود بدون کلید، آینه های جانبی برقی، تهویه اتوماتیک، پُشت‌آمپر دیجیتال، و صندلی‌های جلو با تنظیم دستی ۶ جهته برای راننده و ۴ جهته برای سرنشین کناری در خودرو برقی وارداتی JAC EJ7 کرمان موتور ارائه می‎شود.

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟