همزمان با اکران قسمت چهارم انیمیشن من نفرت‌انگیز؛

ارتش دوست‌داشتنی مینیون ها در کنار فولکس واگن قرار گرفتند

فولکس واگن قرار است با همکاری مینیون های دوست داشتنی انیمیشن “من نفرت‌انگیز” به پروموت کردن تولیدات خود بپردازد.

شنبه - ۹ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۸
همزمان با اکران قسمت چهارم انیمیشن من نفرت‌انگیز؛ ارتش دوست‌داشتنی مینیون ها در کنار فولکس واگن قرار گرفتند

همزمان با اکران قسمت چهارم انیمیشن جذاب و دوست‌داشتنی “منِ نفرت‌انگیز – Despicable Me”، فولکس واگن همکاری با این انیمیشن در کمپین های تبلیغاتی خود را آغاز کرد. شروع این همکاری نیز با نسخه ای خاص از تولیدات فولکس‌واگن در آلمان با عنوان GOAL Edition بوده که به مناسبت آغاز جام ملتهای فوتبال اروپا در آلمان عرضه می‌شود و مینیون ها وظیفه پروموت کردن آن را بر عهده دارند.

سوزان فرانتز، مدیر ارشد بازاریابی فولکس واگن در رابطه با این همکاری، با اشاره به این که مینیون ها دوست‌داشتنی و درک‌پذیر هستند و این، تصویری است که فولکس‌واگن دوست دارد از خود ارائه دهد، گفت: شکل خاص شوخی و طنز مینیون ها به خوبی با رویکرد ما در بازاریابی، موسوم به شوق در چشمان، تناسب دارد و نیروی خلاقیت یونیورسال پیکچرز، ایلومینیشن و فولکس‌واگن پتانسیل این را دارد تا با کمپین طنزآمیز، خلاقانه و گیرا، نظرها را در رقابت های قهرمانی جام ملت های اروپا، جلب کند.

این که مینیون ها به چه شکلی قرار است با عینک های جوشکاری نمادین خود، به جذابیت بیشتر بخشیدن به برند فولکس واگن کمک کنند، بسته به بازار هدف، متفاوت خواهد بود.

برای مثال، در آلمان، Despicable Me و ارتش مینیون ها با تیم ملی فوتبال این کشور همکاری می‌کنند تا نسخه خاص موسوم به GOAL Edition خودروهای فولکس‌واگن را پروموت کنند. این نسخه، در اصل یک پکیج تجهیزاتی است که برپایه تولیدات مختلفی نظیر خانواده خودروهای الکتریکی ID، پولو، تیاگو، تی-کراس، تی-راک، گلف، تیگوان و توآرگ قابل عرضه بوده، تا ۳.۷۰۰ یورو صرفه‌جویی در سفارش آپشن را برای خریداران فولکس‌واگن های GOAL Edition به همراه دارد.

در آمریکا اما مینیون ها و قسمت چهارم انیمیشن “منِ نفرت‌انگیز” در حال پروموت کردن فولکس واگن اطلس هستند. در آمریکای لاتین و مکزیک نیز تمرکز کمپین‌ها بر روی ترامونت است. گفتنی است خودروهای تجاری و کار فولکس‌واگن نیز از این کمپین‌های تبلغاتی در همکاری با Minion ها، بی‌نصیب نخواهند بود.

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟