با قیمت قطعی و از طریق شبکه نمایندگی‌ها؛

آغاز فروش اقساطی خودرو های فردا موتورز

شرکت فردا موتورز برنامه دارد تا به زودی فروش اقساطی محصولات خود را آغاز کند؛ این برنامه فروش از درگاه نمایندگی های مجاز شرکت فعال خواهد شد.

دوشنبه - ۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱
با قیمت قطعی و از طریق شبکه نمایندگی‌ها؛

فروش اقساطی خودرو های فردا موتورز به زودی آغاز خواهد شد و در برنامه فروش پیش رو، تمامی سبد محصول فرداموتورز عرضه می شود. این شرکت برنامه دارد تا کراس‌اوور های SX5 و T5، ام‌پی‌وی لوکس سوبا M4 و سدان اقتصادی فردا ۵۱۱ را به صورت اقساطی عرضه کند.

بر اساس اطلاعات موجود مجوز های لازم برای فعال سازی این شرایط فروش با قیمت قطعی از سازمان حمایت اخذ شده و جزئیات برنامه فروش به زودی اعلام می شود. در حال حاضر شرکت فرداموتورز بیش از ۴۵ نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش در سراسر کشور دارد و فروش اقساطی پیش رو هم تنها از درگاه نمایندگی های فروش رسمی این شرکت انجام می شود.

متقاضیان می توانند با مراجعه به دفتر مرکزی این شرکت و یا دیگر نمایندگی های فروش رسمی نسبت به ثبت نام اقساطی خودروهای فرداموتورز اقدام نمایند.

در حال حاضر دو خط تولید استاندارد فرداموتورز در سمنان و بروجرد فعال هستند و با تولید مستمر در هر دو خط، امسال برنامه افزایش تیراژ را برای تمامی محصولات این شرکت خواهیم داشت. قرار است در برنامه فروش اقساطی پیش رو حجم بالایی از محصولات این شرکت به فروش برسند و ظرفیت عرضه از فروش های قبلی بیشتر خواهد بود.

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟