بصورت عرضه در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی؛

فروش میتسوبیشی اوتلندر وارداتی آرین موتور آغاز شد

اولین مرحله فروش میتسوبیشی اوتلندر بصورت عرضه در سامانه یکپارچه واراتی‌ها و با تحویل ۹۰ روزه توسط آرین موتور آغاز شده است.

یکشنبه - ۳ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۴
فروش میتسوبیشی اوتلندر وارداتی آرین موتور آغاز شد


اولین بخشنامه فروش میتسوبیشی اوتلندر توسط آرین‌موتور به نمایندگی های مجاز شرکت ابلاغ شد. در این عرضه که در سامانه یکپارچه فروش خودرو های وارداتی انجام می‌شود، میتسوبیشی اوتلندر در سه تیپ L-Line (پایه)، M-Line (میان‌رده) و H-Line (بالارده) قابل سفارش است که هر سه، تک‌دیفرانسیل و پنج نفره هستند.

نوع خودرومدلتیپقیمت برآوردی علی‌الحساب در مبادی ورودی (تومان)
میتسوبیشی اوتلندر۲۰۲۳L-Line۱.۸۸۰.۰۰۰.۰۰۰
M-Line۱.۸۹۰.۰۰۰.۰۰۰
H-Line۱.۹۰۰.۰۰۰.۰۰۰
موعد تحویل: ۹۰ روز کاری
فروش میتسوبیشی اوتلندر وارداتی آرین موتور آغاز شد

شرایط فروش میتسوبیشی اوتلندر

در این طرح، خودرو وارداتی میتسوبیشی اوتلندر با قیمت علی‌الحساب و برآوردی یک میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان برای تیپ L-Line، یک میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان برای تیپ M-Line و یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان برای تیپ H-Line عرضه شده و خودرو ها، مدل ۲۰۲۳ می‌باشند. موعد تحویل خودروهای ثبت‌نامی، ۹۰ روزه اعلام شده است.

لازم به ذکر است ثبت‌نام در این نوبت، ویژه آن دسته از متقاضیانی است که اسفند ۱۴۰۱ با واریز و بلوکه کردن ۵۰۰ میلیون تومان در حساب وکالتی، نسبت به پیش‌ثبت‌نام، اقدام کرده‌اند. متقاضیان حایز شرایط از امروز تا پایان روز چهارشنبه ۶ تیر ماه فرصت این را خواهند داشت تا با انتخاب Outlander در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی به عنوان اولویت خرید خود، نسبت به ثبت تقاضای خرید، اقدام نمایند.

2023 Mitsubishi Outlander SUV

مشخصات فنی

در مورد مشخصات خودروهای قابل عرضه، هر سه قابل عرضه از Mitsubishi Outlander وارداتی آرین موتور به موتور ۱.۵ لیتری توربو ۱۶۰ اسب‌بخاری که با ۲۸۰ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه، به گیربکس CVT با شبیه‌ساز ۸ سرعته متصل است، مجهز می‌باشند. با این پیشرانه، میتسوبیشی اوتلندر وارداتی آرین موتور صفر تا صد ۱۰ ثانیه دارد و می‌تواند تا ۱۹۵ کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد.

تفاوت تیپ های میتسوبیشی اوتلندر

امکانات تیپ پایه میتسوبیشی اوتلندر وارداتی آرین موتور (2WD L-Line) در بخش ایمنی عبارتند از شش ایربگ، اتوهُلد، ترمز پارک برقی، ABS+EBD، کنترل پایداری الکترونیک، کنترل سرعت در سراشیبی و سربالایی، کروزکنترل و سنسور نور. در این تیپ، فرمان برقی است اما صندلی راننده، تنظیم دستی ۴ جهته و صندلی سرنشین، تنظیم دستی ۲ جهته دارد. ورود و استارت بدون کلید، مولتی‌مدیا ۱۰.۲۵ اینچ، کلاستر دیجیتال و سیستم صوتی با ۶ بلندگو نیز از امکانات رفاهی خودرو می‌باشند.

2023 Mitsubishi Outlander SUV

در تیپ میان‌رده 2WD M-Line، سیستم نوربالای اتوماتیک به چراغ های LED جلو اضافه شده و آینه‌ها، از نوع برقی دارای چراغ راهنمای LED شده‌اند.

در بالاترین تیپ، یعنی 2WD H-Line هم که ماهیت مجهزتری دارد، نه‌تنها سیستم دید ۳۶۰ درجه، هدآپ دیسپلی، رادار نقطه کور، هشدار انحراف از مسیر، هشدار احتمال برخورد از روبرو و سنسور های پارک جلو و عقب به لیست امکانات ایمنی اوتلندر اضافه شده، بلکه در لیست امکانات رفاهی نیز شاهد برقی شدن صندلی راننده با تنظیم ۶ جهته و صندلی سرنشین با تنظیم ۲ جهته هستیم و گرمکن به همراه قابلیت تا شوندگی برقی به آینه‌ها اضافه شده.

2023 Mitsubishi Outlander SUV

نحوه ثبت نام

همانطور که اشاره شد، مرحله اول فروش میتسوبیشی اوتلندر وارداتی ویژه آن دسته از متقاضیان خرید خودرو وارداتی است که اسفند ماه ۱۴۰۱ با بلوکه کردن ۵۰۰ میلیون تومان در حساب وکالتی، نسبت به پیش‌ثبت‌نام اقدام کرده بودند. متقاضیان واجد شرایط در این نوبت عرضه خودروهای وارداتی ۵ خودرو از ۳۱ خودرو قابل عرضه را به عنوان اولویت های خرید خود، انتخاب کنند.

در صورت تخصیص هر کدام از پنج انتخاب (براساس اولویت متقاضی و ظرفیت خودرو انتخابی) قابلیت لغو سفارش و تغییر خودرو در مراحل بعدی وجود ندارد همچنین حتما وجود یک انتخاب برای هر متقاضی الزامی می باشد. لذا پس از تخصیص خودرو و فراخوانی از سمت شرکت عرضه کننده، در صورت عدم واریز وجه، متقاضی محترم از لیست سامانه یکپارچه عرضه خودرو های وارداتی حذف می‌گردد.

فروش میتسوبیشی اوتلندر وارداتی آرین موتور آغاز شد

باز هم تاکید می‌شود، هیچگونه ثبت نام جدیدی در این مرحله انجام نشده و انتخاب خودرو در سامانه صرفا برای ثبت نام کنندگان مرحله اول که در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ حساب خود را بلوکه نموده اند می‌باشد.

5 از 2 رای

نظر شما چیست؟