با پیش‌پرداخت ۹۵۰ میلیون تومان آغاز شد؛

فروش فولکس واگن ID.4 وارداتی ماموت خودرو

متقاضیان خرید خودرو برقی وارداتی فولکس واگن ID.4 ماموت خودرو شنبه ۲۶ خرداد الی پنجشنبه ۳۱ خرداد فرصت واریز وجه و تکمیل ثبت نام خواهند داشت.

پنجشنبه - ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲
فروش فولکس واگن ID.4 - خودرو برقی وارداتی ماموت خودرو

ماموت خودرو شرایط واریز وجه و تکمیل ثبت نام خودرو برقی وارداتی فولکس واگن ID.4 را اعلام کرد. طبق بخشنامه اعلامی توسط ماموت خودرو، آن دسته از متقاضیانی که در طرح فروش اخیر، فولکس واگن ID.4 را به عنوان اولویت خرید خود از سامانه یکپارچه عرضه خودرو های برقی وارداتی انتخاب کرده بودند، از روز شنبه ۲۶ خرداد ماه الی پنجشنبه ۳۱ خرداد ماه فرصت این را خواهند داشت تا با واریز مبلغ ۹۵۰ میلیون تومان به عنوان پیش‌پرداخت، ثبت‌نام خود را نهایی کنند.

فروش خودرو برقی وارداتی فولکس واگن ID.4
قیمت علی‌الحساب۱.۴۵۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان
پیش‌پرداخت۹۵۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان
الباقیدر زمان ارسال دعوتنامه
موعد تحویل۹۰ روز کاری
رنگ‌های قابل عرضهسرمه‌ای، سفید، طوسی
جریمه تاخیر۱۲ درصد سالیانه
زمان ثبت نام۲۶ الی ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
2024 Volkswagen ID. 4 Crozz

در این مرحله، قیمت علی‌الحساب فولکس واگن ID.4 ماموت خودرو در مبادی ورودی به کشور، ۱ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان اعلام شده. البته در نظر داشته باشید که این عدد، قیمت نهایی برای مصرف‌کننده نبوده و هزینه های قانونی نظیر شماره‌گذاری، مالیات، بیمه، اسقاط و … نیز در زمان تمیل وجه، به آن اضافه خواهد شد.

در زمان ثبت‌نام اما، همانطور که اشاره شد، ۹۵۰ میلیون تومان به عنوان پیش‌پرداخت از مشتری دریافت می‌شود و مابقی، همزمان با صدور دعوتنامه دریافت خواهد شد.

فروش فولکس واگن ID.4 - خودرو برقی وارداتی ماموت خودرو

موعد تحویل خودروهای ثبت‌نامی در این مرحله از فروش خودرو وارداتی فولکس واگن ID.4 شرکت ماموت خودرو، ۹۰ روز کاری اعلام شده و امکان ثبت نام خودرو در رنگ های سرمه ای، سفید و طوسی وجود دارد.

برای این طرح، سود مشارکت و یا انصراف لحاظ نشده، اما در صورت تاخیر در تحویل خودروهای ثبت‌نامی به مشتریان، ۱۲ درصد سالیانه جریمه تاخیر متوجه شرکت خواهد بود.

فروش فولکس واگن ID.4 - خودرو برقی وارداتی ماموت خودرو

یادآور می‌شود این طرح فروش خودرو برقی وارداتی فولکس واگن ID.4 ویژه آن دسته از متقاضیانی است که در مرحله اخیر عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه، این SUV آلمانی شرکت ماموت خودرو را به عنوان اولویت خرید خود انتخاب کرده اند.

جهت واریز وجه و تکمیل فرآیند ثبت نام خود نیز می‌بایست ابتدا به یکی از نمایندگی مجاز ماموت خودرو مراجعه نموده، ثبت رزرو سیستمی از طریق درگاه اینترنتی شرکت را انجام دهند.

5 از 3 رای

نظر شما چیست؟