با موعد تحویل ۹۰ روز کاری و قیمت علی‌الحساب؛

فروش سوزوکی جیمنی ۵-درب راساموتور خاورمیانه

فروش سوزوکی جیمنی ۵-درب وارداتی از ۲۱ خرداد آغاز شده و متقاضیان تا پایان شنبه ۲۶ خرداد فرصت ثبت نام در سایت راساموتور خاورمیانه را دارند.

پنجشنبه - ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۸
فروش سوزوکی جیمنی ۵-درب راساموتور خاورمیانه

ثبت نام فروش خودرو وارداتی سوزوکی جیمنی ۵-درب، ویژه آن دسته از متقاضیانی که در مرحله اخیر فروش خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه، این محصول راساموتور خاورمیانه را انتخاب کرده‌اند، از روز دوشنبه ۲۱ خرداد ماه آغاز شده و تا پایان روز شنبه ۲۶ خرداد ماه، متقاضیان فرصت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه و ثبت نام، اقدام نمایند.

خودرو وارداتی سوزوکی جیمنی ۵-درب راساموتور خاورمیانه

شرایط فروش سوزوکی جیمنی وارداتی

در این نوبت فروش خودرو وارداتی سوزوکی جیمنی ۵-درب، قیمت بصورت علی‌الحساب در مبادی ورودی، ۱ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده که البته این قیمت، شامل هزینه های قانونی نظیر شماره‌گذاری، بیمه، اسقاط، حمل خودرو و … نمی‌شود.

جهت ثبت نام، متقاضیان می‌بایست مبلغ ۹۲۵ میلیون تومان را بصورت علی‌الحساب به عنوان پیش‌پرداخت واریز کنند. باقیمانده وجه خودرو نیز در هنگام تحویل که ۹۰ روز کاری اعلام شده است، دریافت خواهد شد.

شرایط فروش سوزوکی جیمنی ۵-درب وارداتی
مدل۲۰۲۴
قیمت علی‌الحساب (در مبادی ورودی)۱.۸۵۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان
پیش‌پرداخت علی‌الحساب (در مبادی ورودی)۹۲۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان
جریمه تاخیر ماهانه۲.۵ درصد
موعد تحویل۹۰ روز کاری
تاریخ ثبت‌نام۲۱ الی ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
رنگ‌های قابل عرضه: کرم متالیک، زرد، قرمز، سورمه‌ای متالیک، سفید صدفی، نقره‌ای متالیک، خاکستری متالیک، مشکی متالیک، سبز تیره
خودرو وارداتی سوزوکی جیمنی ۵-درب راساموتور خاورمیانه

در این مرحله از فروش خودرو وارداتی سوزوکی جیمنی ۵-درب، امکان ثبت‌نام در رنگ های متنوعی فراهم آمده که عبارتند از کرم متالیک، زرد، قرمز، سورمه‌ای متالیک، سفید صدفی، نقره‌ای متالیک، خاکستری متالیک، مشکی متالیک و سبز تیره.

در صورت تاخیر در تحویل خودرو ثبت‌نامی به مشتریان نیز ۲.۵ درصد ماهیانه جریمه تاخیر متوجه شرکت خواهد بود. البته با وجود خواب حداقل سه ماهه وجه پیش‌پرداخت مشتری، سود مشارکت و یا انصراف برای آن در نظر گرفته نشده.

خودرو وارداتی سوزوکی جیمنی ۵-درب راساموتور خاورمیانه

امکانات و ویژگی های سوزوکی جیمنی وارداتی

سوزوکی جیمنی ۵-درب وارداتی راساموتور خاورمیانه یک SUV کوچک با شاسی نردبانی جدا از بدنه است که از قابلیت های آفرودی بالایی بهره می‌برد. این خودرو دارای یک موتور تنفس طبیعی ۱.۵ لیتری با ۱۰۱ اسب‌بخار قدرت و ۱۳۰ نیوتن‌متر گشتاور است که به گیربکس اتوماتیک دارای حالت اووردرایو متصل بوده، صدی ۶.۸ لیتر در سیکل ترکیبی بنزین می‎سوزاند.

سوزوکی جیمنی ۵-درب دارای کنترل شروع حرکت در سربالایی، محدود کننده سرعت در شیب و قفل محور های محرک در سطوح لغزنده از طریق ترمز یا همان BRAKE LSD نیز هست که روی هم رفته به تقویت توان حرکتی خودرو، مخصوصا در آفرود، بسیار کمک می‌کنند.

2024 Suzuki Jimny 5-Door

همچنین باید به بهره‌مندی سوزوکی جیمنی ۵-درب وارداتی راساموتور خاورمیانه از امکانات رفاهی نظیر سیستم شست‌وشوی چراغ های جلو، آینه های جانبی برقی، تهویه اتوماتیک، مولتی‌مدیا هفت اینچ (۹ اینچ بصورت آپشنال)، اتصال بلوتوث و دوربین دنده عقب اشاره کنیم.

در بخش ایمنی نیز TPMS، کروزکنترل، ایربگ‌های جلو (جانبی جلو و پرده‌ای بصورت آپشنال)، ABS+EBD، کنترل پایداری الکترونیک، سنسور نور و ترمزهای دیسکی خنک کننده در جلو از جمله امکانات سوزوکی جیمنی ۵-درب وارداتی راساموتور خاورمیانه می‌باشند.

2024 Suzuki Jimny 5-Door
5 از 1 رای

نظر شما چیست؟