از ۲۰۴۰، هوندا دیگر موتورسیکلت بنزینی تولید نخواهد کرد؛

پایان موتورسیکلت های بنزینی هوندا

طبق استراتژی جدیدی که برای آینده تولیدات هوندا تدوین شده، از سال ۲۰۴۰ دیگر موتورسیکلت بنزینی توسط این شرکت تولید نخواهد شد.

چهارشنبه - ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۷
پایان موتورسیکلت های بنزینی هوندا

دوست داشته باشید یا نه، الکتریکی شدن، راهکار آینده صنعت حمل و نقل است و این راهکار، شامل حال صنعت موتورسیکلت سازی و بزرگان این صنعت نیز می‌شود. هوندا در خلاصه استراتژی تجاری خود برای سال ۲۰۲۴ و گذار به الکتریکی شدن، اعلام کرده که تا سال ۲۰۴۰ تمامی تولیدات این غول صنعت موتورسیکلت سازی دنیا، الکتریکی خواهند بود.

موتورسیکلت سفری و لوکس هوندا گلدوینگ

بر اساس این گزارش، هوندا باور خود مبنی بر این که خودروهای الکتریکی، آینده تولیدات کوچک در بخش حمل و نقل نظیر موتورسیکلت ها و خودروهاست را تغییر نداده و در برنامه ریزی این شرکت، مبنی بر این که ۱۰۰ درصد فروش جهانی خودروهای هوندا تا سال ۲۰۴۰، الکتریکی و یا الکتریکی مبتنی بر پیل سوختی (FCEV) خواهند بود، تغییری ایجاد نشده.

همچنین این گزارش حاکی از آن است که هوندا می‌بایست نگاهی به دوران محبوبیت خودروهای الکتریکی در آینده داشته باشد و با همین نگاه، برندی پرقدرت برای خودرو های الکتریکی همراه با زیرساختی پرقدرت برای تجارت خودروهای الکتریکی بسازد، از دیدگاه میان مدت تا دیدگاه بلندمدت.

موتورسیکلت اسکوتر الکتریکی هوندا

حتما می‌پرسید رویکرد هوندا در قبال موتورسیکلت ها در این استراژی چیست؟

در پاسخ باید بگوییم رویکرد هوندا، عرضه موتورسیکلت های برقی مبتنی بر باتری های قابل تعویض این شرکت، موسوم به Honda Mobile Power Pack است، به این ترتیب که هوندا تا قبل از پایان ۲۰۲۶ یک موتورسیکلت الکتریکی با چهار باتری لیتیمی قابل تعویض خود، یا همان MPP را ابتدا در ژاپن، و سپس در دیگر بازارهای هدف خود عرضه خواهد کرد، یک موتورسیکلت برقی مجهز به دو باتری قابل تعویض MPP نیز امسال معرفی و عرضه خواهد شد.

پکیج باتری های قابل تعویض هوندا موسوم به Honda Mobile Power Pack e: - MPP

و به این ترتیب، سنگ بنای الکتریکی شدن سبد تولیدات موتورسیکلت هوندا، گذاشته خواهد شد.

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟