با موعد تحویل هفته آخر مهر ماه ۱۴۰۳، اعلام شد؛

قیمت و زمان تکمیل وجه خودرو برقی وارداتی هونگچی E-QM5

۸ الی ۱۷ خرداد، موعد واریز وجه و تکمیل ثبت نام خودرو برقی وارداتی هونگچی E-QM5 گروه بهمن با قیمت مصوب ۲.۱۳۷.۰۴۸.۰۰۰ تومان اعلام شده است.

دوشنبه - ۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷
خودرو برقی وارداتی هونگچی E-QM5 بی ام کارز (گروه بهمن) - Hongqi E-QM5 Electric Sedan

بی‌ام کارز با انتشار اطلاعیه‌ای، قیمت و زمان تکمیل وجه خودرو برقی وارداتی هونگچی E-QM5 را اعلام کرد. طبق این اطلاعیه، آن دسته از متقاضیان خرید خودرو برقی وارداتی که در مرحله اخیر عرضه خودروهای وارداتی، هونگچی E-QM5 را به عنوان اولویت خرید خود از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی انتخاب کرده‌اند، می‌توانند از صبح روز سه‌شنبه هشتم خرداد ماه تا پایان روز پنجشنبه هفدهم خرداد ماه نسبت به واریز وجه خودرو و نهایی کردن ثبت‌نام خود، اقدام نمایند.

مدل خودروقیمت (تومان)موعد تحویل
هونگچی E-QM5۲.۱۳۷.۰۴۸.۰۰۰هفته آخر مهر ۱۴۰۳
رنگ بدنه: سفید – تریم داخلی: مشکی
جریمه تاخیر: ۳ درصد ماهیانه

در این نوبت، قیمت مصوب فروش خودرو برقی وارداتی هونگچی E-QM5 گروه بهمن (بی‌ام‌کارز)، ۲ میلیارد و ۱۳۷ میلیون و. ۴۸ هزار تومان در نظر گرفته شده و امکان عرضه خودرو در رنگ بدنه سفید، با تریم داخلی مشکی وجود دارد. موعد تحویل خودروهای ثبت‌نامی نیز هفته آخر مهر ماه ۱۴۰۳ اعلام شده است.

خودرو برقی وارداتی هونگچی E-QM5 بی ام کارز (گروه بهمن) - Hongqi E-QM5 Electric Sedan

پیشرانه هونگچی E-QM5

هونگچی E-QM5 یک سدان میدسایز تمام-الکتریکی با طول بدنه ۵.۰۴۰ میلیمتر و فاصله دو محور ۲.۹۹۰ میلیمتر است که از یک موتور برقی ۱۸۸ اسب‌بخاری جانمایی شده بر روی محور جلو، نیرو می‌گیرد. منبع تغذیه این موتور برقی، پکیج باتری های ۵۴ کیلووات-ساعت است که با هر بار شارژ کامل، بُرد پیمایشی بالغ بر ۴۳۱ کیلومتر به هونگچی E-QM5 می‌دهد.

زمان شارژ باتری ها از ۲۰ تا ۸۰ درصد، در صورت استفاده از فست‌شارژ، حداکثر ۳۰ دقیقه اعلام شده است. سیستم بازیابی انرژی حاصل از ترمز نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده که با کاهش سرعت و یا ترمزگیری های آنی، باتری ها را در حال حرکت، شارژ می‌کند.

خودرو برقی وارداتی هونگچی E-QM5 بی ام کارز (گروه بهمن) - Hongqi E-QM5 Electric Sedan

امکانات ایمنی و رفاهی

اتوهُلد، ترمز پارک برقی، کنترل پایداری الکترونیک، ABS+EBD، کنترل هرزگردی، TPMS و دوربین دنده عقب به همراه ایربگ‌های جلو و جانبی جلو و عقب، ترمز اضطراری اتوماتیک، رادار هشدار برخورد با عابر پیاده و هشدار احتمال تصادف از جلو از جمله امکاناتی هستند که خودرو برقی وارداتی هونگچی E-QM5 گروه بهمن در بخش ایمنی ارائه می‌دهد.

امکانات رفاهی هونگچی E-QM5 نیز عبارتند از صندلی‌های برقی جلو، مولتی‌مدیا لمسی ۱۰.۱ اینچی، سیستم صوتی با ۴ بلندگو، پوشش چرم صندلی‌ها، تنظیم حالت رانندگی، تهویه اتوماتیک با کنترل دو نقطه‌ای و خروجی مجزا برای سرنشینان عقب و آینه های جانبی برقی دارای گرمکن.

5 از 2 رای

نظر شما چیست؟