لامبورگینی هم به جمع خودروسازان بزرگی که به فکر تغییر نشان و هویت تجاری خود افتاده اند، پیوست. البته آنچه که در این تغییر نشان و هویت اتفاق افتاده، آنچنان هم محسوس نیست و محدود بوده به تغییراتی در رنگ و فونت، و همچنین، سادهسازی گرافیک طرح معروف و محبوب گاو وحشی در نشان لامبورگینی. انتظار میرود این تغییر نشان را در جانشین هوراکان و مدل پلاگین-هایبرید اوروس که قرار است طی ماه های آتی معرفی شوند، ببینیم.
به گزارش خودرودیلی، در لوگو جدید لامبورگینی، شاهد این هستیم که تایپفیس Lamborghini کمی پهنتر شده. رنگهای اصلی، کماکان سفید و مشکی هستند که به گفته لامبورگینی، نمادی از هویت واضح این برند هستند. رنگ مکمل نیز طیف جدیدی از رنگ طلایی است. همچنین همانطور که اشاره شد، طرح گرافیکی گاو وحشی کار شده در لوگو، حال، بصورت فلت و سادهسازی شده در نشان جدید لامبورگینی قرار دارد.
در کنار این موارد، بد نیست به این هم اشاره کنیم که از این پس، لامبورگینی قصد دارد در برخی کاربریها، همچون وبسایت، سوشال مدیا، کاتالوگ ها و …، نشان گاو وحشی خود را بدون پسزمینه مشکی نماد سپر، کار کند. البته این اتفاق، برای خودروها نخواهد افتاد.
این تغییرات شاید جزئی به نظر بیایند، اما نشان لامبورگینی را مینیمال تر و مدرن تر جلوه میدهند. و متناسب با این طراحی مینیمال، ست جدیدی از آیکون ها نیز برای استفاده در خودروهای لامبورگینی طراحی شده است.
بد نیست بدانید لامبورگینی سال ۲۰۲۳ را با یک موفقیت چشمگیر در تاریخ فعالیت های خود، پشت سر گذاشت چراکه هم فروش این ابرخودروساز ایتالیایی با ثبت عدد ۱۰.۱۱۲ دستگاه، برای اولین بار از مرز ۱۰هزار دستگاه عبور کرد، و هم سود خالص سالانه شرکت برای اولین بار فراتر از ۷۰۰ میلیون دلار شد.
نظر شما چیست؟