کراس‌اوور سالخورده GAC GS4 بالاخره نسل عوض کرد؛ آیا به ایران هم خواهد آمد؟

خودروساز چینی GAC که محصولاتش توسط راساموتور خاورمیانه در ایران عرضه شده، بعد از ۹ سال، بالاخره نسل جدید کراس‌اوور کامپکت GS4 را معرفی کرد.

چهارشنبه - ۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۲:۵۰
2024 GAC Trumpchi GS4MAX

گک ترامپچی GS4، کراس‌اوور کامپکتی که برای اولین بار سال ۲۰۱۵ معرفی شد و طی سال‌های گذشته، حضور خوبی در کشورهای حوزه خلیج فارس نیز داشته، بالاخره نسل عوض می‌کند. نسل جدید این محصول که GAC Trumpchi GS4MAX نامگذاری شده، در اصل، یک نمونه بازطراحی شده‌ از GAC EMKOO است که به تازگی برای بازار کشورمان نیز توسط راسا موتور خاورمیانه پاگُشا شده. البته در مقایسه با امکو، GAC Trumpchi GS4MAX دارای طراحی متفاوتی است؛ به ویژه در نمای جلو که سعی دارد ارتباط بصری با GS4 را حفظ کند.

2024 GAC Trumpchi GS4MAX

به گزارش خودرودیلی، با توجه به این که GAC Trumpchi GS4MAX همان اتاق Emkoo را دارد، شاهد خودرویی با ابعاد بزرگتر هستیم که دقیقا ۱۴۰ میلیمتر طول بدنه بیشتر دارد و ۷۰ میلیمتر فاصله بیشتر بین دو محور. و برخلاف طراحی ساده GS4، هم طراحی ظاهری، و هم طراحی داخلی در GS4MAX کاملا دگرگون شده و حال، ژستی مدرن و به‌مراتب جذاب‌تر به خود گرفته. البته آنچه که GS4MAX را به گزینه‌ای جذاب برای خریداران تبدیل خواهد کرد، امکانات متنوعی است که در بخش ایمنی و رفاهی ارائه می‌دهد.

2024 GAC Trumpchi GS4MAX

در لیست امکانات رفاهی این خودرو گزینه‌هایی نظیر ورود و استارت بدون کلید، سیستم اطلاعات و سرگرمی با یک نمایشگر بزرگ ۱۴.۶ اینچی ایستاده بر روی داشبورد، نمایشگر کاملا دیجیتال به عنوان نشانگرهای پشت فرمان، تشخیص و اجرای فرامین صوتی با کمک هوش مصنوعی، سانروف پانورامیک، صندلی های برقی جلو، تهویه اتوماتیک دو نقطه‌ای، آینه‌های برقی دارای گرمکن و … جلب نظر می‌کند. و بد نیست بدانید فضای بار این کراس‌اوور جمع‌وجور، ۶۳۸ لیتر است که با خواباندن صندلی های ردیف عقب، به ۱.۵۸۶ لیتر می‌رسد. در این حالت، بارهایی با طول ۲ متر را نیز در این خودرو می‌توان حمل کرد.

2024 GAC Trumpchi GS4MAX

در بخش ایمنی نیز باید به بهره‌مندی GS4MAX از امکاناتی نظیر هشت ایربگ، مجموعه خودران سطح L2 متشکل از سیستم هایی نظیر ترمز اضطراری اتوماتیک با قابلیت تشخیص عابر پیاده، هشدار احتمال تصادف از جلو، کروزکنترل تطبیق‌پذیر، همیار حفظ خودرو در بین خطوط، هشدار انحراف از مسیر و تشخیص علایم جاده، کنترل هوشمند نوربالا و نورپایین، سنسور نور و باران، کنترل پایداری الکترونیک و … اشاره کرد.

2024 GAC Trumpchi GS4MAX

محرک GAC Trumpchi GS4MAX یک موتور ۱.۵ لیتری توربو ۱۷۷ اسب‌بخاری است، با توان تولید ۲۷۰ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه که به گیربکس ۷ سرعته اتومات دو کلاچ (از نوع تَر یا WDCT) متصل بوده، صدی ۶.۴ لیتر در چرخه NEDC یا ۶.۸ لیتر در چرخه WLTC بنزین می‌سوزاند.

این خودرو قرار است با قیمت پایه ۱۰۰هزار یوان، معادل ۱۳.۸۸۸ دلار در چین عرضه شود.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟