قیمت این BYD جدید، ۵۹۲ میلیون تومان است!

BYD به فاصله کمتر از یک سال از عرضه Seagull (دلفین مینی) در چین، قیمت این هاچبک کوچک الکتریکی را به میزان ۵۵۵ دلار برای چینی‌ها کاهش داد.

جمعه - ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶
قیمت این BYD جدید، ۵۹۲ میلیون تومان است!

بی‌وای‌دی نسخه جدیدی از هاچبک الکتریکی کوچک خود، Seagull در چین عرضه کرده که Honor Edition نام دارد و شروه قیمتش، از ۹.۷۰۰ دلار است؛ یعنی حتی با دلار این روزها ۶۱ هزار تومانی بازار آزاد ارز کشورمان هم حساب کنیم، قیمت این خودرو به‌روز و مجهز چینی، برای خریدار چینی، به ۶۰۰میلیون تومان هم نمی‌رسد!

قیمت این BYD جدید، ۵۹۲ میلیون تومان است!

به گزارش خودرودیلی، بی‌وای‌دی سیگال از یک پیشرانه الکتریکی ۷۴ اسب‌بخاری که توان تولید ۱۳۵ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه را دارد، بهره می‌برد. دو گزینه نیز برای پکیج باتری‌ها در نظر گرفته شده که گزینه پایه، ۳۰.۰۸ کیلووات‌ساعت ظرفیت دارد و بُرد پیمایش ۳۰۵ کیلومتر با هر بار شارژ کامل به BYD Seagull می‌دهد. پکیج باتری های بزرگتر اما ظرفیت ۳۸.۸۸ کیلووات‌ساعت داشته، با هر بار شارژ کامل، Seagull را قادر می‌سازد مسافتی بالغ بر ۴۰۵ کیلومتر را بی‌وقفه بپیماید.

قیمت این BYD جدید، ۵۹۲ میلیون تومان است!

همانطور که اشاره شد، شروع قیمت BYD Seagull Honor Edition در چین از ۹.۷۰۰ دلار است که این عدد، برای تیپ 305KM Active این خودرو می‌باشد. در تیپ میان‌رده 305KM Free، قیمت خودرو به ۱۰.۵۰۰ دلار می‌رسد و مجهزترین و گران‌ترین تیپ نیز 405KM Flying است با برچسب قیمت ۱۲ هزار دلار.

قیمت این BYD جدید، ۵۹۲ میلیون تومان است!

سیگال که با نام دلفین مینی نیز شناخته می‌شود، از زمان رونمایی رسمی در نمایشگاه خودرو شانگهای ۲۰۲۳، از خودرو های پرفروش BYD در چین بوده به شکلی که در حدود ۹ ماهی که در سال ۲۰۲۳ در بازار چین حضور داشت، فروش بیش از ۲۸۰ هزار دستگاهی را تجربه کرد. حال که در نسخه Honor Edition، بی‌وای‌دی قیمت پایه را به میزان ۵۵۵ دلار در مقایسه با آغاز عرضه در آوریل ۲۰۲۳، کاهش داده، انتظار می‌رود استقبال از Seagull در برابر رقبایی نظیر وولینگ بینگو، دانگ‌فنگ نامی ۰۱ و JAC Yiwei 03 EV، بیشتر نیز بشود.

قیمت این BYD جدید، ۵۹۲ میلیون تومان است!

این خودرو در تیپ پایه با امکاناتی نظیر مولتی‌مدیا با نمایشگر ۱۰.۱ اینچ چرخشی، تشخیص و اجرای فرامین صوتی، چهار ایربگ (جلو و پرده‌ای)، کنترل پایداری الکترونیک، ترمز پارک برقی و آینه های برقی دارای گرمکن عرضه می‌شود. در تیپ های بالاتر نیز مواردی نظیر ایربگ‌های جانبی جلو، سیستم های هوشمند همیار رانندگی، کروزکنترل تطبیقی، ترمز اضطراری اتوماتیک، تشخیص علایم جاده و هشدار انحراف از مسیر به لیست امکانات ایمنی و رفاهی BYD Seagull Honor Edition اضافه می‌شود.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟