معرفی Jetour X90 Pro؛ بزرگ خانواده فیدلیتی چه ویژگی‌هایی دارد؟

نمونه ارتقاء یافته و جدید خودرویی که بهمن موتور با نام Fidelity Dream عرضه خواهد کرد، توسط سازنده خودروهای فیدلیتی، یعنی جتور، به بازار آمد.

شنبه - ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۲:۴۲
معرفی Jetour X90 Pro؛ بزرگ خانواده فیدلیتی چه ویژگی‌هایی دارد؟

جتور که خودروهای فیدلیتی شرکت بهمن‌موتور از این برند چینی می‌آیند، به تازگی SUV میدسایز جدیدی بنام X90 Pro در چین عرضه کرده که در اصل، محصولی ارتقاء یافته برپایه جتور X90 است؛ خودرویی که قرار است با نام فیدلیتی دریم در ایران نیز عرضه شود.

این محصول جدید جتور، هم از نظر ظاهری، و هم از نظر ساختاری، مشابه جتور L9 است اما با این تفاوت که به جای پیشرانه پلاگین-هایبرید، با پیشرانه های بنزینی که عبارتند از ۱.۶ توربو ۱۹۷ اسب‌بخاری و ۲.۰ لیتری TGDI با ۲۵۴ اسب‌بخار قدرت، عرضه می‌شود. هر دو پیشرانه نیز به گیربکس ۷ سرعته اتومات دو کلاچ متصل هستند.

معرفی Jetour X90 Pro؛ بزرگ خانواده فیدلیتی چه ویژگی‌هایی دارد؟

جتور X90 پرو با قیمت پایه‌ای در حدود ۱۸ هزار دلار در چین عرضه می‌شود و قیمت مجهزترین نمونه آن نیز در حدود ۲۴ هزار دلار اعلام شده است. یعنی به پول خودمان، و با احتساب دلار این روزها ۵۷ هزار تومانی، حدود قیمت جتور X90 پرو در چین بین ۱میلیارد و ۲۶ میلیون تومان تا ۱میلیارد و ۳۶۸میلیون تومان می‌شود.

این SUV میدسایز چینی با طول بدنه ۴.۸۵۸ میلیمتر، در دو پیکربندی ۵ و ۷ نفره عرضه می‌شود و سطح کاملی از امکانات ایمنی و رفاهی را بسته به تیپ تجهیزاتی به مشتریان ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟