تامین کننده خودروهای جام ملت‌های اروپا مشخص شد؛

بی‌وای‌دی به جای فولکس‌واگن اسپانسر جدید جام ملت های اروپا ۲۰۲۴ شد

طی قراردادی که بین BYD و اتحادیه فوتبال اروپا، یوفا به امضا رسید، این خودروساز چینی اسپانسر خودرویی جام ملت های اروپا (یورو) ۲۰۲۴ خواهد بود.

چهارشنبه - ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶
تامین کننده خودروهای جام ملت‌های اروپا مشخص شد؛ بی‌وای‌دی به جای فولکس‌واگن اسپانسر جدید جام ملت های اروپا ۲۰۲۴ شد

بی‌وای‌دی برای حضور در بازارهای اروپایی، خیز بزرگی برداشته و برای هرچه بهتر و بیشتر دیده شدن نزد خریداران اراوپایی، چه ویترینی بهتر از مسابقات فوتبال جام ملت های اروپا؟! هفته گذشته طی مراسمی، قراردادی بین بی‌وای‌دی و اتحادیه فوتبال اروپا در شِن‌ژن چین به امضاء رسید که طبق آن، BYD اسپانسر رسمی رقابت های فوتبال یورو ۲۰۲۴ خواهد بود. رقابت های یورو ۲۰۲۴ قرار است تابستان سال آینده در آلمان برگزار شود و BYD چین، تامین کننده خودروهای این رقابت ها خواهد بود؛ نقشی که در دوره قبل جام ملت های اروپا، برعهده فولکس‌واگن بود.

تامین کننده خودروهای جام ملت‌های اروپا مشخص شد؛ بی‌وای‌دی به جای فولکس‌واگن اسپانسر جدید جام ملت های اروپا ۲۰۲۴ شد

یوفا تصمیم دارد برای ۲۰۲۴، بهترین نسخه از رقابت های جام ملت های اروپا از نظر توجه به محیط زیست را برگزار کند و به همین دلیل است که به سراغ بی‌وای‌دی رفته زیرا این خودروساز چینی، در حال حاضر بزرگترین سازنده خودروهای مبتنی بر انرزی های نو و تجدیدپذیر (NEV) در دنیاست و حتی سه ماهه سوم سال ۲۰۲۳ توانست بالاتر از تسلا، بزرگترین سازنده خودروهای تمام-الکتریکی در دنیا لقب بگیرد.

با این رویکرد جدید یوفا، قرار است BYD گستره کاملی از خودروهای NEV خود را در اختیار تیم ها و میهمانان اختصاصی یورو ۲۰۲۴ قرار دهد. پیش‌تر و بین سال های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۳، فولکس واگن اسپانسر خودرویی رقابت های ملی فوتبال در اتحادیه اروپا، شامل رقابت های یورو ۲۰۲۰ بود، اما اواسط پاییز بود که اعلام کرد دیگر قصد اسپانسری رقابت ها را ندارد.

BYD became the UEFA EURO 2024 football championship sponsor

و حال مشخص شده که به جای غول آلمانی خودروسازی دنیا، بزرگترین سازنده خودروهای NEV در دنیا این نقش را عهده‌دار خواهد شد.

در کنار تامین خودرو برای تیم ها و میهمانان اختصاصی یورو ۲۰۲۴، بی‌وای‌دی در یک سری رویداد های مرتبط با یورو ۲۰۲۴ تولیدات خود را در معرض دید عموم قرار دهد. احتمالا مدل های جدید خانواده ینگ‌ونگ، شامل شاسی‌بلند U8، ابرخودرو U9 و سدان U7 از جمله بی‌وای‌دی هایی خواهند بود که قرار است در این رویدادها، به نمایش درآیند.

تامین کننده خودروهای جام ملت‌های اروپا مشخص شد؛ بی‌وای‌دی به جای فولکس‌واگن اسپانسر جدید جام ملت های اروپا ۲۰۲۴ شد

لازم به ذکر است بی‌وای‌دی قرار است فن‌زون هایی را نیز برای فوتبال‌دوستانی که علاقمند به تماشای زنده رقابت های یورو ۲۰۲۴ هستند، ایجاد خواهد کرد. این خودروساز چینی اعلام کرد برای روزهای برگزاری یورو ۲۰۲۴، صد ها رویداد در بیش از ۲۳۰ مرکز فروشی که در ۱۹ کشور اروپایی دارد، برای فوتبال‌دوستان و مشتریان خود تدارک دیده.

BYD became the UEFA EURO 2024 football championship sponsor
5 از 1 رای

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات

  • نادر | 19 بهمن 1402 - 11:08

    انقدر چرا دروغ به مردم می‌گیم �ا که نمی‌توانید به مردم خدمات بدین دروغ نگویید من الان دو ساله خریدارم ولی نه توانستم یه دونه ماشین بخرم