سرمایه‌گذاری سنگین فولکس‌واگن در برزیل

اهمیت برزیل برای فولکس واگن، این خودروساز آلمانی را بر آن داشته تا سرمایه‌گذاری خود در این کشور را نسبت به برنامه‌ریزی های پیشین، افزایش دهد.

یکشنبه - ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳
سرمایه‌گذاری سنگین فولکس‌واگن در برزیل

خودروساز آلمانی فولکس واگن اعلام کرد که طی پنج سال آینده، ۱.۸۳ میلیارد دلار در تجارت برزیل سرمایه‌گذاری خواهد کرد و خروجی این سرمایه‌گذاری سنگین، عرضه ۱۶ مدل جدید از جمله خودروهای هایبرید و الکتریکی در بازار برزیل خواهد بود.

به گزارش خودرودیلی از رویترز، سرمایه‌گذاری‌های جدید به بیش از دو برابر برنامه پیشین فولکس‌واگن برای برزیل در سال‌های ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۸ خواهد رسید و آن را قادر می‌سازد تا چهار مدل بیشتر از آنچه که قبلاً برنامه‌ریزی شده بود، تولید کند. از جمله این خودروهای جدید فولکس واگن برای برزیل، باید به اولین فولکس واگن هایبرید ساخت برزیل، یک خودرو تمام-الکتریکی و یک پیکاپ اشاره کرد.

مدیرعامل فولکس واگن برزیل در بیانیه‌ای، پیرامون ارائه توضیحات بیشتر در مورد استراتژی جدید فولکس واگن در برزیل، گفت: فولکس‌واگن بر اعتماد خود به برزیل تاکید دارد و سرمایه‌گذاری‌های خود را بیش از دو برابر می‌کند.

طبق گزارش رویترز، فولکس واگن سهم خود از بازار برزیل را در سال ۲۰۲۳ با کمی بیشتر از ۲ درصد افزایش، به ۱۵.۸ درصد رساند و در طول سال، موفق به فروش بیش از ۳۴۵ هزار خودرو در این بازار شد.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟