مرحله جدید فروش خودرو های وارداتی ونوسیا مکث موتور در سامانه یکپارچه – دی ۱۴۰۲

مکث موتور در مرحله جدید فروش خودرو های وارداتی، سه محصول از برند ونوسیا شامل سدان D60 Plus و کراس‌اوور های V-Online و Star را به فروش می‌رساند.

یکشنبه - ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۴
مرحله جدید فروش خودرو های وارداتی ونوسیا مکث موتور در سامانه یکپارچه - دی ۱۴۰۲

در مرحله جدید ثبت نام خودرو وارداتی در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی که از شنبه ۲۳ دی ماه آغاز شده و تا پایان روز دوشنبه ۲۵ دی ماه ادامه خواهد داشت، مکث موتور هر سه محصول وارداتی خود از برند ونوسیا، یعنی D60 Plus، وی-آنلاین و استار را به عنوان گزینه خرید، پیش روی متقاضیان قرار داده. هر سه محصول نیز با قیمت قطعی در مبادی ورودی به کشور ارائه شده و همین، می‌تواند انتخاب را برای متقاضیان واجد شرایط، ساده تر کند.

ونوسیا D60 Plus

در این مرحله از فروش خودروهای وارداتی، مکث موتور برای اولین بار سدان وارداتی خود از برند ونوسیا، با نام D60 Plus را عرضه می‌کند. این خودرو دارای موتور ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی ساخت نیسان است که با ۱۲۰ اسب‌بخار قدرت و توان تولید ۱۵۵ نیوتن‌متر گشتاور، به گیربکس XTRONIC CVT ساخت نیسان متصل است. با این پیکربندی پیشرانه، ونوسیا D60 پلاس بطور متوسط صدی ۶.۲ لیتر بنزین می‌سوزاند و طبق اعلام شرکت، شتاب صفر تا صد ۱۲ ثانیه دارد.

Venucia D60 Plus

در بخش ایمنی، باید به بهره‌مندی Venucia D60 Plus از امکاناتی نظیر ABS+EBD، کنترل پایداری الکترونیک، ایربگ‌های جلو و جانبی جلو، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، اتوهُلد، سنسور پارک عقب، دوربین دنده عقب، کروزکنترل، چراغ‌های جلو LED، ترمز پارک برقی، سیستم کنترل فشار باد تایرها و … اشاره کنیم.

امکانات رفاهی ذکر شده در کاتالوگ برای این سدان وارداتی کامپکت مکث موتور نیز عبارتند از ورود و استارت بدون کلید، سیستم اطلاعات و سرگرمی با نمایشگر هشت اینچ لمسی، تهویه اتوماتیک با خروجی مجزا برای سرنشینان عقب، اتصال بلوتوث و USB، سیستم صوتی با چهار بلندگو، پوشش چرم صندلی‌ها، سانروف، تنظیم دستی صندلی راننده در شش جهت و تنظیم دستی سرنشین کناری جلو در چهار جهت.

Venucia D60 Plus - مرحله جدید فروش خودرو های وارداتی ونوسیا مکث موتور در سامانه یکپارچه - دی ۱۴۰۲

با این ویژگی‌ها، قیمت قطعی ونوسیا D60 Plus وارداتی مکث موتور در مبادی ورودی به کشور، ۱میلیارد و ۵۰۶میلیون و ۲۰۰هزار تومان در نظر گرفته. البته توجه داشته باشید که این عدد، قیمت نهایی خودرو برای مصرف‌کننده نبوده و برای محاسبه قیمت نهایی، به این عدد هزینه های قانونی نظیر بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و … نیز اضافه می‌شود.

ونوسیا وی-آنلاین

دیگر محصول قابل عرضه مکث موتور از برند Venucia در این مرحله، کراس‌اوور خوش‌چهره و مجهز وی-آنلاین است که در کنار بهره‌مندی از یک پیشرانه پاسخگو و به نسبت، قدرتمند، سطح بالایی از امکانات را به خریدار، ارائه می‌دهد. این خودرو دارای موتور ۱.۵ لیتری توربو ۱۸۸ اسب‌بخاری است که با ۲۶۰ نیوتن‌متر گشتاور، از مسیر یک گیربکس ۷ سرعته اتومات دو کلاچ محرک چرخ های جلو بوده، صفر تا صد ۸.۸ ثانیه به آن می‌دهد. متوسط مصرف سوخت نیز برای این پیشرانه ۴ سیلندر، صدی ۶.۶ لیتر اعلام شده است.

Venucia V-Online SUV

ونوسیا وی-آنلاین وارداتی مکث موتور، در کنار ABS+EBD، کنترل پایداری الکترونیک و ایربگ‌های جلو، جانبی جلو و پرده‌ای، از سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، سنسور پارک جلو و عقب، کروزکنترل و دید ۳۶۰ درجه از اطراف در بخش ایمنی بهره می‌برد و دارای چراغ‌های جلو LED، سیستم هشدار تصادف از جلو، کنترل فشار باد تایرها و هشدار نقاط کور است.

در بخش رفاهی نیز باید به بهره‌مندی Venucia V-Online از ورود و استارت بدون کلید، درب برقی صندوق بار، نمایشگر ۲۴ اینچ یکپارچه مولتی‌مدیا و پشت‌آمپرها، تهویه اتوماتیک با خروجی مجزا برای سرنشینان عقب، مودلایتینگ قابل تنظیم فضای داخلی، سیستم صوتی با ۸ بلندگو، پوشش چرم صندلی‌ها، سقف شیشه‌ای فتوکرومیک، شارژر وایرلس و تنظیم برقی صندلی راننده در ۶ جهت اشاره کنیم.

Venucia V-Online SUV - مرحله جدید فروش خودرو های وارداتی ونوسیا مکث موتور در سامانه یکپارچه - دی ۱۴۰۲

قیمت قطعی ونوسیا وی-آنلاین وارداتی شرکت مکث موتور در مبادی ورودی به کشور که شامل هزینه های قانونی نظیر بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و … نمی‌‎شود، ۱میلیارد و ۶۷۶میلیون و ۷۰۰هزار تومان در نظر گرفته شده.

ونوسیا استار

گران‌ترین عضو خانواده ونوسیا که در این مرحله فروش خودروهای وارداتی، عرضه شده، Venucia Star است؛ کراس‌اوور کامپکتی که در مبادی ورودی به کشور، ۱میلیارد و ۹۴۰میلیون و ۵۰۰هزار تومان قیمت‌گذاری شده.

Venucia Star

ونوسیا استار وارداتی مکث موتور، همچون V-Online، از موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ ساخت میتسوبیشی که ۱۸۸ اسب‌بخار قدرت و ۲۶۰ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه دارد، نیرو می‌گیرد. گیربکس در این مدل نیز از نوع ۷ سرعته اتومات دو کلاچ بوده و خودرو، دیفرانسیل-جلو است. با این پیکربندی پیشرانه، متوسط مصرف سوخت ونوسیا استار در سیکل ترکیبی، صدی ۷.۳ لیتر اعلام شده است.

کراس‌اوور کامپکت ونوسیا استار دارای امکاناتی نظیر ABS+EBD، کنترل پایداری الکترونیک، ایربگ‌های جلو، جانبی جلو و پرده‌ای، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، اتوهُلد، سنسور پارک جلو و عقب، سیستم دید ۳۶۰ درجه، کروزکنترل، چراغ‌های جلو LED، سیستم کنترل فشار باد تایرها و سنسور باران در بخش ایمنی است.

Venucia Star - مرحله جدید فروش خودرو های وارداتی ونوسیا مکث موتور در سامانه یکپارچه - دی ۱۴۰۲

در لیست امکانات رفاهی آن نیز مواردی نظیر ورود و استارت بدون کلید، سیستم اطلاعات و سرگرمی با نمایشگر ۱۵.۶ اینچ لمسی، پشت‌آمپر دیجیتال، شارژر وایرلس، تهویه اتوماتیک با کنترل دو نقطه‌ای، سانروف پانورامیک، پوشش چرم صندلی‌ها، تنظیم برقی صندلی راننده در ۶ جهت و صندلی سرنشین کناری جلو با ماساژور و قابلیت تنظیم در ۱۰ جهت جلب نظر می‌کنند.

ثبت نام خودروهای وارداتی ونوسیا

متقاضیان خرید خودرو های وارداتی شرکت مکث موتور از برند ونوسیا تا پایان روز دوشنبه ۲۵ دی ماه فرصت دارند تا با انتخاب خودروی مد نظر به عنوان یکی از اولویت های سه‌گانه خود از میان خودروهای قابل عرضه در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی، اقدام نمایند. در این نوبت، در کنار سه محصول ونوسیا، سایپا دو تیپ چانگان CS55 پلاس را به همراه CS55 Plus عرضه کرده. جیلی آزکارا شرکت فردا موتورز، بستیون T77 شرکت BM Cars (گروه بهمن) و سه محصول GAC شرکت راسا موتور خاورمیانه نیز دیگر خودروهای وارداتی قابل عرضه در این نوبت می‌باشند.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟