خبر فوری؛ برند خودرویی جدید لوکانو (LUCANO) به‌زودی به ایران می‌آید!

با انتشار آگهی ثبت برند خودرویی جدید لوکانو (LUCANO) در روزنامه رسمی که ۲۷ آذر انجام شد، مقدمات ورود خودروهای این برند به بازار ایران فراهم آمد.

شنبه - ۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰

بنا به اطلاعات ارائه شده از سوی منابع آگاه، به‌تازگی یک برند خودرویی جدید بنام لوکانو (LUCANO) فرآیند ثبت برند در سازمان ثبت اسناد کشورمان را به انجام رسانده. طبق آگهی روزنامه رسمی، برند خودرویی لوکانو (LUCANO) در تاریخ ۲۷ آذر ۱۴۰۲ نسبت به انتشار درخواست ثبت برند در روزنامه رسمی، اقدام کرده و این، به این معنی است که بازار فوق‌العاده رقابتی خودرو در ایران به زودی پذیرای یک بازیگر تاثیرگذار دیگر خواهد بود.

از آغاز امسال و با آزادسازی روند واردات خودرو، برندهای متعددی به بازار کشورمان بازگشته‌اند؛ از برندهای چینی و ژاپنی گرفته، تا کُره‌ای و “نسبتا” آلمانی. لوکانو هم به نظر پتانسیل ها و فرصت های بازار خودروی ایران را به‌خوبی درک کرده و به نظر می‌آید تصمیم دارد با قدرت به بازار خودرو کشورمان ورود کند.

البته به عنوان یک بازیگر جدید در بازار کشورمان، فعلا هویت LUCANO مشخص نیست و ثبت این برند، سوال های بسیاری را در ذهن ایجاد می‌کند. آیا لوکانو برند جدیدی است که یکی از خودروسازان داخلی برای عرضه سری جدیدی از خودروها به ثبت رسانده؟ یا برندی است مستقل که قصد حضور در بازار ایران را دارد؟ پرسش دیگر این است که جایگاه این برند، چه خواهد بود و چه نوع محصولاتی را برای عرضه در ایران در نظر گرفته؟ و این که شریک تجاری این برند در ایران، کدام خودروساز کشورمان خواهد بود؛ ایران خودرو، سایپا، مدیران‌خودرو، کرمان موتور، یا گروه بهمن؟ یا شاید هم دیگر خودروسازان و شرکت های داخلی فعال در حوزه خودرو پُشت این داستان هستند؟

با وجود این پرسش ها اما، آنچه که مشخص است، با ورود برند LUCANO رقابت در بازار خودرو کشورمان وارد فاز جدیدی خواهد شد. در واقع با رقابت مستقیمی که بین برندهای حاضر در بازار کشورمان به وجود آمده، شاهد تغییر در ساختار محصول، سیستم های فنی و استانداردهای خدمات رسانی در صنعت خودرو کشورمان خواهیم بود و این، اتفاق خوشایندی است، به ویژه برای مصرف‌کننده نهایی.

فعلا اطلاعات بیشتری در مورد لوکانو و خودروهایی که قرار است تحت برند LUCANO در ایران عرضه شوند، در دست نیست اما پیگیر تازه‌ترین اخبار پیرامون این برند تازه‌وارد بازار خودرو کشورمان هستیم و طی روزهای آتی، اطلاع‌رسانی بیشتری پیرامون آن خواهیم داشت.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟