فروش اقساطی پیکاپ کلوت اتوماتیک با تسهیلات بدون بهره و تحویل فوری

در طرح فروش جدید پیکاپ کلوت اتوماتیک، می‌توانید این خودرو را بصورت اقساطی، با تسهیلات بدون بهره ۱۲ یا ۱۸ ماهه از شرکت مکث موتور خریداری کنید.

پنجشنبه - ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲
فروش اقساطی پیکاپ کلوت اتوماتیک با تسهیلات بدون بهره و تحویل فوری

بخشنامه جدید فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک توسط مکث‌موتور اعلام شد؛ برای این طرح، تسهیلات ۱۲ یا ۱۸ ماهه بدون بهره در نظر گرفته شده که نیاز به ضامن ندارد. در ضمن، یک سال بیمه بدنه رایگان به خریداران پیکاپ کلوت اتوماتیک از شرکت مکث موتور تعلق می‌گیرد. قیمت نقدی پیکاپ کلوت اتوماتیک شرکت مکث موتور در تازه‌ترین طرح فروش، ۱میلیارد و ۸۷۳میلیون و ۷۰۰هزار تومان در نظر گرفته شده و همانطور که اشاره شد، مشتری می‌تواند خودرو را بصورت اقساطی، با بازپرداخت ۱۲ یا ۱۸ ماهه تسهیلات، خریداری کند.

فروش اقساطی پیکاپ کلوت اتوماتیک با تسهیلات بدون بهره و تحویل فوری

کافی است ۷۹۵میلیون و ۵۰۰هزار تومان در هنگام ثبت‌نام، به عنوان پیش‌پرداخت به حساب شرکت واریز نماید و بسته به مدت بازپرداخت، تعداد چک تقسیط مورد نیاز را به شرکت، ارائه دهد. در طرح اقساطی با بازپرداخت ۱۲ ماهه، مبلغ هر قسط، ۸۹میلیون و ۸۵۰هزار تومان می‌باشد و تاریخ تسویه اولین چک، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ خواهد بود.

عدد هر قسط در بازپرداخت ۱۸ ماهه نیز ۵۹میلیون و ۹۰۰هزار تومان اعلام شده با این توضیح که اولین چک، می‌بایست ۱ اسفند ۱۴۰۲ تسویه شود. در هر دو حالت اما موعد تحویل خودرو، بصورت فوری، یعنی در ۳۰ روز کاری خواهد بود و همانطور که اشاره شد، برای تسهیلات ۱میلیارد و ۷۸میلیون و ۲۰۰هزار تومانی این طرح، بهره لحاظ نخواهد شد.

برای این طرح فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک شرکت مکث موتور، سود مشارکت و یا انصراف لحاظ نشده اما در صورت تاخیر در تحویل خودروهای ثبت‌نامی به مشتریان، ۱۲ درصد سالانه جریمه تاخیر متوجه شرکت خواهد بود. طرح مذکور از روز گذشته آغاز شده و جهت کسب اطلاعات بیشتر یا خرید محصول، می‌توانید به نمایندگی های مجاز فروش و خدمات پس از فروش مکث‌موتور در سراسر کشور مراجعه فرمایید.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات

  • رضا شهریاری | 12 آبان 1402 - 09:44

    سلام. ۱۲٪تاخیر بسیارکم هست. وقطعا شمارو درتحویل ندادن خودرو تشویق میکنه، چون پول مردم روبزارید بانک وسالی ۷_۸درصد بدون زحمت سود کنید. اگر خیلی منصف باشید والباقی سودبانکی رو به مشتری بپردازید. جای شکرداره.به نظرم برای تاخیر باید۳۰٪ درقرارداد منظور بفرمائید.

  • گودرز | 15 آبان 1402 - 20:14

    بابت تاخیر ۱۲ در صد سود به نظرم مردم رو گاگول فرض کردنه

  • همشهری | 17 آبان 1402 - 22:52

    سلام این ماشین نسبت به تویوتا ژاپن خیلی بالاست یک تویوتا دست دهم با هفت الی هشت صد تومان بخریم خیلی بهترازاین لگنهاست که خدمات بعدازفروش هم ندارند