مدل جدید رقیب کُره‌ای ب‌ام‌و سری۳ چه ویژگی‌هایی دارد؟

در مدل ۲۰۲۴ جنسیس G70، یک سری تغییرات اعمال شده؛ برای مثال موتور ۲.۵ لیتری توربو با ۴۸ اسب‌بخار قدرت بیشتر، جای موتور ۲.۰ لیتری پایه را گرفته.

شنبه - ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۲
مدل ۲۰۲۴ خودرو لوکس جنسیس G70

سدان پریمیوم اسپرت جنسیس G70 که در خانواده محصولات این لوکس‌ساز کره‌ای، هم‌رده خودروهایی همچون ب‌ام‌و سری ۳ یا مرسدس-بنز C-کلاس به حساب می‌آید، برای مدل سال ۲۰۲۴، به‌روز شده و در آن، دیگر خبری از موتور ۲.۰ لیتری توربو به عنوان پیشرانه پایه، نیست.

در عوض، مدل پایه نیز در جنسیس G70 جدید از نوع ۲.۵ لیتری توربو است که ۳۰۰ اسب‌بخار قدرت دارد، یعنی ۴۸ اسب‌بخار بیشتر از موتور ۲.۰ لیتری سابق. در کنار این موتور که توان تولید ۴۲۲ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه را دارد، مدل ۲۰۲۴ جنسیس G70 کماکان با موتور ۳.۳ لیتری توربو V6 نیز قابل عرضه است. این موتور ۳۶۵ اسب‌بخاری، همچون موتور ۲.۵ لیتری پایه، به گیربکس ۸ سرعته اتومات متصل است.

مدل ۲۰۲۴ خودرو لوکس جنسیس G70

در کنار این تغییر در پیشرانه، جنسیس تغییراتی نیز در فضای داخلی مدل ۲۰۲۴ سدان پریمیوم اسپرت خود اعمال کرده مثل استفاده از پانس کنترلی با دکمه های حساس به لمس برای سیستم تهویه، بازنگری در چیدمان دکمه های روی داشبورد و … . لازم به ذکر است جنسیس برای مدل سال ۲۰۲۲، این محصول خود را با یک چهره جدید و تغییراتی در فضای داخلی، مورد بازنگری قرار داده بود و به همین دلیل، تغییرات مدل ۲۰۲۴، حداقل در ظاهر، چشمگیر نیستند.

البته با تغییر در پیشرانه، احتمالا قیمت پایه از ۴۷هزار دلار فعلی، کمی فراتر خواهد رفت.

مدل ۲۰۲۴ خودرو لوکس جنسیس G70

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟