شرکت چینی سیاف موتو که از جمله سازندگان مطرح موتورسیکلت در این کشور به حساب میآید و از سال ۱۹۸۹ در این حوزه مشغول به کار است، طی سال های گذشته سبد تولیدات خود در بازارهای جهانی را به شکل چشمگیری توسعه داده. این برند بهتازگی یک مدل پریمیوم مناسب برای موتورسوار های آماتور با نام CFMoto 450NK ارائه کرده که یک نِیکدبایک اسپرت است، مناسب برای موتورسوارانی که به دنبال یک موتورسیکلت تند و تیز اما مناسب برای کاربریها و شرایط مختلف هستند. پس از 450NK، این موتورسیکلتساز چینی یک محصول دیگر را نیز با پیشوند ۴۵۰ در بازار چین عرضه کرده که یک کروزر خوشاستیل و جذاب بنام CFMoto 450CL-C شناخته میشود.
سیاف موتو موتورسیکلت جدید CFMoto 450CL-C را ترکیبی از جذابیت بصری و راحتی در سواری تعریف میکند. این محصول که برپایه ساختار و متعلقات فنی مشترک با 450NK توسعه یافته، به واسطه برداشت کلاسیک از استایل کروزرها که رگههایی از کافهریسر ها را نیز در ظاهر خود تداعی میکند، به واقع از هر زاویه نگاه ها را به خود خیره میکند؛ از فرم گرد شده باک ۱۲ لیتری و چراغ جلو دایرهای-شکل با فناوری LED بگیرید تا بهرهمندی از دوشاخه قابل تنظیم، ABS دو کاناله و شاسی نیمه-عریان.
مهمتر از اینها، موتور دو سیلندر موازی آبخُنک این موتورسیکلت ۱۸۱ کیلوگرمی سیاف موتو است که دارای فناوری تزریق سوخت بوده، با حجم ۴۴۹ سیسی، توان تولید ۴۰ اسببخار قدرت در دور ۸۰۰۰ و ۴۲ نیوتنمتر گشتاور بیشینه در دور ۶۲۵۰ را دارد. این موتور مشترک با CFMoto 450NK دارای میللنگی با زاویه ۲۷۰درجه بوده و همین، باعث میشود طنینی مشابه V-Twin های ۹۰درجه داشته باشد. انتقال قدرت به چرخ عقب نیز از طریق یک گیربکس ۶ سرعته دستی و مکانیزم تسمه زنجیری Gates Belt Drive صورت میپذیرد.
حال که بحث ویژگیهای فنی و حرکتی شد، بد نیست بدانید در این محصول جدید سیاف موتو از دوشاخه ۳۷ میلیمتری برای چرخ جلو و تکفنر جانمایی شده در مرکز برای چرخ عقب بهره گرفته شده و دیسک های ترمز در جلو ۳۲۰ و در عقب ۲۲۰ میلیمتر قُطر دارند. امکانات ایمنی استاندارد ارائه شده در این موتورسیکلت کروزر میانوزن سیاف موتو نیز عبارتند از کنترل هرزگردی و ABS دوکاناله.
انتهای پیام
نظر شما چیست؟