آینده هات‌هچ های فولکس واگن را امروز ببینید

فولکس واگن پیش‌نمایش یک نمونه اسپرتی و عملکرد-محور از هاچبک تمام-الکتریکی آتی خود، ID.2 را در قالب خودروی مفهومی ID. GTI به نمایش گذاشته.

دوشنبه - ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴
خودروی مفهومی فولکس واگن ID. GTI

پیشینه دور و نزدیک فولکس واگن به‌قدری با هات‌هچ هایی که با پسوند GTI شناخته می‌شوند، همراه بوده که این خودروساز آلمانی حتی آینده پاک و تماما الکتریکی خود را نمی‌تواند بدون هات‌هچ ها تجسم کند. گواه این ادعا هم معرفی کانسپت جدیدی است که در IAA Mobility موبیلیتی به نمایش عموم درآمده و یک نمونه اسپرتی و عملکرد-محور از هاچبک تمام-الکتریکی آتی فولکس‌واگن بنام ID.2 را به تصویر می‌کشد.

خودروی مفهومی فولکس واگن ID. GTI

در مقایسه با ID. 2 استاندارد، VW ID. GTI دارای ظاهری به‌وضوح، تهاجمی‌تر بوده، سوار بر رینگ‌هایی به نمایش عموم درآمده که الهام شده از رینگ‌های خاص نسل اول گلف GTI هستند. هنوز برای صحبت پیرامون اطلاعات فنی، کمی زود است اما در نمونه مفهومی و نمایشی VW ID. GTI، محرک خودرو یک موتور الکتریکی پرقدرت است و یک دیفرانسیل با قفل الکترونیک در جلو بکار رفته است. آپشنی بنام GTI Experience Control نیز برای خودرو در نظر گرفته شده که می‌تواند عملگرهای بسیاری نظیر فنربندی، حس فرمان و چگونگی انتقال قدرت را سفارشی‌سازی کند.

خودروی مفهومی فولکس واگن ID. GTI

در کابین نیز اگرچه طرح‌بندی کلی، مشابه ID. 2 خواهد بود، اما جزئیاتی نظیر سفارشی‌سازی نمایشگر ۱۰.۹ اینچ دیجیتال پشت‌آمپرها با گرافیک اسپرتی و اختصاصی برگرفته از نسل های قبل Golf GTI، امکان نمایش جزئیات پیست بر روی شیشه جلو توسط هدآپ‌دیسپلی، تریم و پوشش اسپرتی‌تر ادوات داخلی و … برای آن ارائه خواهد شد.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟