کامیونت زامیاد باراد ۵.۵ تُن چه ویژگی‌هایی دارد؟

کامیونت های جدید زامیاد با نام باراد و در تُناژ ۵.۵ و ۶ تُن در بیست‌ودومین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد به نمایش عموم درآمدند.

یکشنبه - ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱
کامیونت زامیاد باراد ۵.۵ تُن

زامیاد از سال گذشته به شکل متمایزی برنامه های توسعه‌ای جدیدی که برای این شرکت تبیین شده را پیش می‌برد. این تجاری‌ساز گروه خودروسازی سایپا ابتدا با گسترش خانواده وانت های خود و معرفی تولیدات جدیدی نظیر کارون و پادرا و زاگرس در این خانواده، سبد محصولات خود را بزرگتر کرد. سپس با رونمایی از اتوبوس شهری که در نمایشگاه خودرو شیراز محقق شد، از ورود به عرصه پرتقاضا و استراتژیک تولید و عرضه اتوبوس های شهری ورود کرد و بعد، کاربری‌سازی را با تملک و تقویت ایران‌کاوه، پیش گرفت تا بتواند محصولاتی کامل از هر نظر به مشتریان ارائه دهد. حال فاز جدید فعالیت های زامیاد با معرفی کامیونت های باراد در نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد آغاز می‌شود.

کامیونت زامیاد باراد ۵.۵ تُن

خانواده کامیونت‌های باراد با نمونه‌های ۵.۵ و ۶ تن در نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد به نمایش عموم درآمده و آنچه که در تصاویر این پست مشاهده می‌کنید، نمونه ۵.۵ تُن این محصول جدید زامیاد است؛ خودرویی که به‌ویژه در شرکت های پخش و شبکه توزیع مویرگی، بسیار می‌تواند مورد استقبال قرار گیرد.

کامیونت ۵.۵تن زامیاد باراد از موتور ۳.۰ لیتری توربودیزل نیسان با کُد ZD30D15-5N که ۴ سیلندر خطی ۱۶ سوپاپ مجهز به اینترکولر است، ۱۴۸ اسب‌بخار قدرت و ۳۷۰ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه می‌گیرد. گیربکس متصل به آن نیز ۶دنده دستی ساخت FAST است.

کامیونت زامیاد باراد ۵.۵ تُن

برای کامیونت ۵.۵ تن زامیاد باراد سیستم ترمز متشکل از ترمزهای جلو دیسکی و عقب کاسه‌ای، ABS، ترمز اضطراری پیشرفته و کنترل پایداری الکترونیک در نظر گرفته شده و در کنار اینها، ترمز اگزوز نیز به عنوان ترمز کمکی در آن ارائه می‌شود. این کامیونت سبک با طول ۵.۹۹۵ میلیمتر، دارای طول بارخور ۴.۲۱۰ میلیمتر بوده، وزن ناخالص ۵.۵تن و وزن خالص ۲.۳تن در کاتالوگ آن برای ویژگی‌های فنی اعلام شده است. در نتیجه، توان حمل بار ۳ تا ۳.۲ تُن در حالت استاندارد را خواهد داشت.

ترکیب تناژ و طول بارخور، با شعاع گردش ۷.۱متری، این کامیونت را به گزینه مناسبی برای شرکتهایی که حمل بار روزانه در شهر ها دارند، تبدیل می‌کند. یک باک ۱۲۰ لیتری آلومینیومی نیز برای آن در نظر گرفته شده که با توجه به کاربری عمدتا شهری، کاملا مناسب به نظر می‌آید.

کامیونت زامیاد باراد ۵.۵ تُن

از جمله امکاناتی که در بخش ایمنی زامیاد برای این محصول خود در نظر گرفته، باید به رادار خط‌خوان، تهویه مطبوع، کروزکنترل، سنسور نور، تنظیم برقی ارتفاع نور چراغ‌های جلو، دیلایت، آینه‌های جانبی برقی مجهز به گرمکن و دوربین دنده عقب اشاره کنیم. در بخش رفاهی نیز تنظیم دستی صندلی راننده در شش جهت، مولتی‌مدیا با نمایشگر ۱۰ اینچ لمسی، پشت آمپر دیجیتال (آپشنال)، شیشه بالابرهای برقی، کنترلگرهای چندمنظوره روی غربیلک فرمان، پرده آفتابگیر سمت راننده و شاگرد و فناوری اتصال به شبکه و سرور فروشگاهی و انبارداری (T-Box) از جمله امکانات کامیونت ۵.۵ تن زامیاد باراد هستند.

نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد از روز پنجشنبه ۹ شهریور آغاز به‌کار کرده و تا روز یکشنبه ۱۲ شهریور، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

انتهای پیام

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات

  • رضا | 14 شهریور 1402 - 12:06

    جک. ی غلطی کرد به ایران ماشین داد. صدتا برند دارن همونو میکنن تو پاچه مردم

    • ناشناس | 14 شهریور 1402 - 14:29

      حیف ادم که از زامیاد خرید کنه

  • امین | 14 شهریور 1402 - 18:43

    ماشین خوبی به نظر میاد تا ببینم تو کار چجوری بشه خدا کنه مثل جک وفاو از آب در بیاد اونا که خوب از آب در اومدن ولی قیمتشون نه سر به فلک میذارن درکل هرچی خیره

  • Mehravan | 17 شهریور 1402 - 16:54

    کاویان 105 سرطان هست من خریدم زندگیم نابود شد بیچاره شد هرکسی خرید میکنه خونه زندگیش رو باید بذاره حراج تمام
    سرطان غم مادر ندارد

  • Mehravan | 17 شهریور 1402 - 16:59

    لعنت خدا بر کسی که این ابو تیاره رو وارد ایران کرد اگه بشر هستین بنز 815 اکسور یا اتیکو به قیمت خوب وارد کشور کنید تا این همه راننده اسیر و سرگردان وسایل یدکی چینی نشن چرا دنبال نام نیک نیستین اسباب بازی بدرد ملت نمیخوره یارو بار میزنه شب تا صبح تو جاده ها اسیرن چرا گوش شنوا ندارین

  • سولاریس | 19 شهریور 1402 - 12:35

    گربه برای رضای خدا موش نمیگیره،فقط منافع خودشون مهمه،خریدار و راننده باد فنااا،

  • فریاد وهزار فریاد | 1 دی 1402 - 09:54

    این ماشینا تخم حروم هستن سرشون ازیه جا شاسی ازیه جا موتور از یه جا تولید از یه جا اینا اطل نیستن زات ندارن همش خرابن مثل یه ادم تخم حرام حر کارشون بکنی اخر خرابن