کامل دیزل کامیون کشنده Kamel P9 را به عنوان کاپیتان جدید بازار تجاری‌ها معرفی کرد

کامیون کشنده Kamel P9 که توسط شرکت کامل دیزل در نمایشگاه خودرو مشهد رونمایی شد، قدرتمندترین و مجهزترین کشنده مونتاژی حال حاضر بازار است.

پنجشنبه - ۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
کامل دیزل کامیون کشنده Kamel P9 را به عنوان کاپیتان جدید بازار تجاری‌ها معرفی کرد

در نمایشگاه خودرو مشهد که از ۹ شهریور آغاز به‌کار کرده و تا یکشنبه ۱۲ شهریور، از ساعت ۱۷ الی ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود، شرکت کامل دیزل از اولین محصول خود رونمایی کرد؛ کامیون کشنده پرقدرت و مجهز Kamel P9 که در کنار موتور ۵۶۰ اسب‌بخاری ساخت یوچای، از سطح بسیار بالایی از امکانات ایمنی و رفاهی نیز برخوردار بوده، قدرتمندترین و مجهزترین کامیون کشنده مونتاژی لقب می‌گیرد.

کامل دیزل کامیون کشنده Kamel P9 را به عنوان کاپیتان جدید بازار تجاری‌ها معرفی کرد

موتور و گیربکس کامیون کشنده کامل دیزل P9

کامیون کشنده کامل P9 شرکت کامل دیزل از موتور ۶ سیلندر مذکور که ۱۳ لیتر حجم دارد، ۲۵۰۰ نیوتن‌متر گشتاور می‌گیرد. این موتور دارای توربوشارژر و اینترکولر، به سیستم پاشش قوی سوخت شرکت بوش مجهز بوده، امکان روشن شدن از بیرون اتاق را نیز دارد. آبگیر سوخت، پیش‌گرمکن سوخت و گرمکن ادبلو نیز از مواردی هستند که به کارکرد و راندمان بهینه‌تر آن کمک خواهند کرد. گفتنی است موتور مذکور به گیربکس تمام اتوماتیک ۱۶ دنده ساخت FAST (به همراه دو دنده عقب) متصل است و منبع تغذیه آن نیز دو مخزن آلومینیومی ۲۵۰+۸۰۰ لیتری است.

Kamel Diesel P9 Semi Truck at Mashhad MotorShow

ایمنی Kamel P9

در کنار قدرت بسیار بالای پیشرانه، راننده در کامیون کشنده کامل P9 می‌تواند به لطف بهره‌مندی از ABS+EBD، کنترل پایداری الکترونیک، ترمز تپه، سیستم ضدلغزش و همچنین ترمز اضطراری اتوماتیک، از ایمنی خود و باری که حمل می‌کند، اطمینان داشته باشد. در ضمن، رادارا خط‌خوان، دید ۳۶۰درجه، ترمزهای کمکی شامل ریتاردر پنج مرحله‌ای و خفه‌کن موتور، کروزکنترل، TPMS و سنسور نور و باران برای کامل P9 در نظر گرفته شده که در کنار تاییدیه ADR برای حمل کالاهای خطرناک، تاکید بیشتری است بر ایمنی بسیار بالای کامیون کشنده پرقدرت و مجهز کامل‌دیزل.

کامل دیزل کامیون کشنده Kamel P9 را به عنوان کاپیتان جدید بازار تجاری‌ها معرفی کرد

امکانات رفاهی اولین محصول کامل دیزل

لیست امکانات رفاهی Kamel P9 نیز به همین اندازه، بلندبالاست، مثلا از استارت بدون کلید بهره می‌برد و صندلی راننده پنوماتیکی در آن، دارای گرمکن و سردکن است. صندلی شاگرد با قابلیت چرخش ۹۰ درجه، آینه‌های برقی گرمکن‌دار، تهویه اتوماتیک، بخاری و کولر درجا، مولتی‌مدیا با نمایشگر ۱۰.۱ اینچ لمسی، پشت‌آمپر دیجیتال، یخچال و فریزر ۳۰ لیتری به همراه شارژ بی‌سیم تلفن همراه نیز تنها بخشی از لیست امکانات رفاهی آن را تشکیل می‌دهند.

کامل دیزل کامیون کشنده Kamel P9 را به عنوان کاپیتان جدید بازار تجاری‌ها معرفی کرد

قیمت کامیون کشنده کامل P9

کامل دیزل برای کشنده P9 قیمت ۵ میلیارد و ۴۵۰میلیون تومانی در نظر گرفته که البته برای خریداران آن در نمایشگاه خودرو مشهد، هم تخفیف ۲۰۰ میلیون تومانی لحاظ شده و هم امکان خرید اقساطی.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات

  • احسان شاهوردی | 14 شهریور 1402 - 23:40

    شرایط اقساطی چگونه است

  • کاوه عربانی | 16 شهریور 1402 - 11:59

    آخه این اشخاص چه کسانی هستن که قدرت خرید این کامیونارودارن؟ چون اشخاص حقیقی و معمولی مثه رانندگان هرگزهرگزهرگزقدرت خرید بااین قیمتهای افسانه ای و فضایی و غیرمنطقی ونخواهندداشت البته صدافسوس

    • کاوه عربانی | 16 شهریور 1402 - 12:04

      همین نداشتنه قدرت خریدتوسط افراد معمولی جامعه نظیررانندگان باعث مهاجرت گسترده به کشورهایی نظیر استرالیا عمان آلمان شده که نتنها درکمتراز۱ماه پس از ورودشون به کشورشون کاربادرآمده بالای ۱۸هزاردلار درماه میدن بلکه اگه فرد مایل بداشتنه کامیون باشع باشرایط خییییلی راحت و آسون بهش کامیون میدن..

  • شب رو | 16 شهریور 1402 - 14:02

    سلام به زحمت‌کشان بی ادعای جاده همکاران عزیزم واقعا اگربفکرقشرزحمت کش راننده باشندبایدمثل تمام دنیا امکانات آسانی راقراربدهندکه راننده بتواندبراحتی خریداری کندبااین قیمت‌ها وشرایط راننده بدبخت چطور توان خریدار داردوالا افغانستان هم شرایط راننده ها خیلی بهترازماست حساسترین کاردرمملکت حمل و نقل هستش وجدانن به مجریان اصلی اینکاراهمیت بدهیدوحمایت کنید ممنون

  • نورمحمدمرادی | 17 شهریور 1402 - 01:29

    اگه اقساط داشته باشه خیلی خوبه

  • داود | 1 مهر 1402 - 19:41

    سلام اقا خسته نباشید میشه یه لطف کنی شماره شرکتو بفرستی تماس بگیریم