جانشین احتمالی میتسوبیشی ASX از اندونزی می‌آید

جانشین میتسوبیشی که ASX هفته آینده در موتورشو اندونزی 2023 رونمایی خواهد شد، آغازگر دورانی تازه در این خودروساز ژاپنی است.

دوشنبه - ۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲
شاسی بلند جدید میتسوبیشی به عنوان جانشین احتمالی Mitsubishi ASX معرفی شد

اوایل پاییز سال گذشته بود که میتسوبیشی یک نمونه ری‌بج شده از رنو کپچر را به عنوان مدل ۲۰۲۳ میتسوبیشی ASX در بازارهای اروپایی کرد. حال خبر می‌آید که این خودروساز ژاپنی تصمیم دارد در هفته آتی، از محصولی اختصاصی به عنوان نسل جدید ASX رونمایی کند؛ خودرویی که فعلا نام و نشانی از آن ارائه نشده و جز تعداد محدودی تصویر رسمی، اطلاعاتی در مورد آن، نداریم.

اما اینطور که از تناسبات کلی آن برمی‌آید، برپایه پلتفرم و ساختار مشترک با نیسان مگنایت توسعه یافته و تلاش دارد زبان طراحی نسل آتی خودروهای میتسوبیشی را نیز در قالب تناسبات کوچک، اما عضلانی و تنومند خود به تصویر بکشد.

شاسی بلند جدید میتسوبیشی به عنوان جانشین احتمالی Mitsubishi ASX معرفی شد

از نظر ابعادی، با طول بدنه ۴.۳۹۰ میلیمتر، شاسی‌بلند جدید میتسوبیشی جاپایی نزدیک به ASX هایی دارد که بصورت مقطعی، در بازار کشورمان نیز عرضه شد. اما به لطف ساختار و معماری جدید به امانت گرفته شده از نیسان مگنایت، ژست مدرن‌تری به خود گرفته و عناصر بصری بدیعی را نیز در آن شاهد هستیم؛ از برداشت جدید طراحان میتسوبیشی از طرح جلوپنجره نمادین این برند بگیرید، تا چراغ‌های Y-شکل جلو و عقب، طرح به‌ظاهر جدا از بدنه و شناور سقف، گلگیرهای پُف‌دار و … . در کابین هم انتظار می‌رود شاهد استفاده از طرح نمایشگرهای دوتایی به‌هم چسبیده بر روی داشبورد باشیم.

شاسی بلند جدید میتسوبیشی به عنوان جانشین احتمالی Mitsubishi ASX معرفی شد

پد شارژ بی‌سیم گوشی های هوشمند، تهویه اتوماتیک، آینه‌های برقی دارای گرمکن، صندلی‌های برقی جلو، سانروف برقی، سیستم صوتی با بلندگوهای متعدد، تشخیص و اجرای فرامین صوتی، ترمز اضطراری اتوماتیک، ESP، کروزکنترل و کنترل هرزگردی نیز از جمله مواردی هستند که در لیست امکانات مجهزترین تیپ تجهیزاتی آن خواهیم دید.

پس از رونمایی رسمی که گفتیم برای هفته آینده برنامه‌ریزی شده، میتسوبیشی قصد دارد تولید محصول جدید را در کارخانه Mitsubishi Motors Krama Yudha واقع در بکاسی کشور اندونزی، آغاز کند. اولین سری تولیدی نیز از اواسط پاییز تحویل مشتریان در بازارهای هدف خواهند شد.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات

  • محسن | 14 مرداد 1402 - 13:11

    آیا مسول یا بزرگواری هست کمک کنه، به امام حسین قسم من کلاهبردار نیستم، من کارگر سرگزر چند روزه کار گیرم نیامده دو تا بچه کوچیک دارم و سه ماهه اجاره ندادم و صاحبخانه داره بخاطر ۳میلیون بیرونم میکنه، به همین خدای بالای سر یکی از کلیه هام فروختم خرج بیماری زنم کردم و الان باز بیماریش برگشته و جلوی چشمام داره از بین می‌ره اما نمیتونم حتی دکتر ببرم و نجاتش بدم، به همین محرم عزیز دو تا بچه هام دو شبه چیزی نخوردن و الان با شکم گرسنه چشم انتظارن و نمیدانم با چه رویی دست خالی به خانه برم، بقرآن جز بغض هیچ کار نمیتونم کنم
    تو را به جون عزیزتون و بخاطر خدا کمکم کنید
    5859831228932389
    محسن ب